tervehdys.
Paikka ja valaistus varsin kivat. Omaan makuun tuo maitovesi on tunkkaista ja kaukana kevätpuron raikkaudesta, vaan kukin tyylillään. Puronvarren puut saattavat kyllä olla miten sattuu, silti vaikuttaa että ylemmässä kuvassa ovat kovasti oikealle köllöllään.
jopisalo kirjoitti:tervehdys.
Paikka ja valaistus varsin kivat. Omaan makuun tuo maitovesi on tunkkaista ja kaukana kevätpuron raikkaudesta, vaan kukin tyylillään. Puronvarren puut saattavat kyllä olla miten sattuu, silti vaikuttaa että ylemmässä kuvassa ovat kovasti oikealle köllöllään.
Niinhän tuo näyttää. Monesti kyllä katsoin että vaaka vaaterissa, mutta voihan tuo olla? Metsä oli muutenkin saanut "isän kädestä" ja aika kärsineen oloinen. Maitovesi siksi että testailin uutta ND500 suodinta.
tervehdys
Lapin kaipuuta virittelet? Onneksi kerroit tuolla toisaalla kelistä tarkemmin. Olen ainoan talvireisuni ollut vapun aikaan Saariselällä. Ladut kesti hiihtää, viereltä poispääsyyn kaipasi lumilapiota. Syyskuun alku on parasta aikaa(minun mielestä). Hyvää lomaa!
jopisalo kirjoitti:tervehdys
Lapin kaipuuta virittelet? Onneksi kerroit tuolla toisaalla kelistä tarkemmin. Olen ainoan talvireisuni ollut vapun aikaan Saariselällä. Ladut kesti hiihtää, viereltä poispääsyyn kaipasi lumilapiota. Syyskuun alku on parasta aikaa(minun mielestä). Hyvää lomaa!
Kiitos!
Jos siis syyskuussa täällä tavataan ehkä... ? ;)
Tänään lähti tunturin juurelta aviopari suksien kaa, ukolla oli repussa Fiskarsin autolapio. Liekö tuolla ollut mielessä sivuun hiihto ladulta? :D
Jaaha, 10vuoden tauon jälkeen takas Saudi-Arabiassa. Kesä tulee ja hiekkmyrskyt ukkosineen ovat viikottaista hupia. Lämmöt ei vielä viidessäkymmenessä huitele, mutta pikkuhiljaa :)
Tyyni hetki tosiaan ja toisaalta käpistely on hieman ristiriidassa draaman tason kanssa. Lämpöä on ulkona n. 20 astetta liikaa. Viisi riittää täysin eikä estä kuvailujakaan.
On mukavampi katsella omaan silmään. Sininen ei revennyt niin paljoa enää naamalle. Noh, ehkä jollekin se eka myös toimii. Lähiaikoina hieman alkanut epäillä onko oma näkö enää ilman laseja ihan 100%...
Parempi, mutta joku noissa sävyissä falskaa edelleen. Liekö väriavaruusprobleema vai luonto vaan kyykyttänyt tekniikkaa. En tarkemmin osaa sanoa, mistä kiikastaa mutta sininen tuntuu edelleen olevan vinksallaan.