Norjassa_ elokuu 2019

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Vastaa Viestiin
Kapama

Re: Norjassa_ elokuu 2019

Viesti Kirjoittaja Kapama »

Kapama kirjoitti:
habannaama kirjoitti:
mvert kirjoitti:Koiraa ei oikein erota tällä palstalla olevasta kuvasta. Itse kiinnitin siihen heti huomiota ja se tuli oikein hyvin esiin, kun klikkasi kuvan suuremmaksi.

Molemmat kuvat toimivat mielestäni paljon paremmin hieman suuremmassa koossa. Metrin vedoksina eivät välttämättä toimisi, mutta hieman postikorttia suurempana ja kehystettynä gallerian seinällä taas näitä olisi helppo jäädä katsomaan tarkemmin.
Hyvä huomio joka kaiken lisäksi totta.

Olin viikko takaperin tukholmassa eräässä taidenäyttelyssä ja kyllä monasti aihio kuin aihio puhuttelee täysin toisella tapaa kun sen näkee edessään suurena vedoksena seinällä.
Olen tuon koirakuvan vedostanut vasta 22 cm korkeaksi, ja siinä se erottuu ainakin minun silmiini sopivasti. Täällä pienenä kuva ei nouse oikeuksiinsa, varsinkin kun alapään pienet sävyt katoavat. Klikkaamalla isommaksi tummalle pohjalle erottuu paremmin. Voisin kuvitella, että kestää vielä A3+ koon, tai maksimissaan A2. Taidanpa laittaa printterin lämpenemään.

Kapa
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
©pjm

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

Miulla 22" näyttö ja jopa siinä näkyy koira ihan hyvin. Eikä tartte ees näyttöä pystyyn kääntää.
Kapama

Viesti Kirjoittaja Kapama »

Nyt on vedostettu A3+ kokoon. On siinä rajoilla. Jos tekee isommaksi, niin menettää tunnelman ja intiimyyden. Ehkä sitten isossa näyttelytilassa, jossa katto on korkealla? Tuskin sielläkään. Ei isossakaan tilassa ole kielletty katsomasta läheltä. Tämä nyt on enemmänkin yleistä pohdintaa, eikä välttämättä liity yksistään tuohon kuvaan. Asioita, jotka tälläiselle kuvaajalle ovat arkipäivää.

Kapa
Vastaa Viestiin