Autot on niin lähellä toisiaan linnuntietä katsottuna että varmasti saman henkilön haalimia autoja. Melko jytyn oloisia laitteita kun selvitellyt asiaa.
Tilasin vitosen valopöydän ebaysta ja ajattelin kokeilla skannaamista pixel-shiftillä ja makrolla. Laakafilmiin tuo skanneri on hyvä mutta skannauspidike jättää toivomisen varaa rullafilmillä.
Liukkaita on tiet nyt.. ja hautakivetkin liippaa nyt likeltä.. itse tässä olen muutaman päivän makoillut kun viime perjantaina paukas vasemman sepelvaltimon täysin tukkoon ladin vierestä ja sydänkohtauksen, näin 40vee iässä.. onneksi sairaalaan kerettiin ja auki saatiin pallolaajennuksella.. ennakkovaroituksia ei juurikaan antanut.. että muistakaahan jos Teillä Toverit vähääkään pumppuoiretta tai jotai outoo pukkaa niin menkää heti tutkituttaan. Koska helpompi ja nopeempi hoitaa kuntoon ilman tuota kunnon kohtausta. Ja hyviä keväänjatkoja kaikille! :)
Suoraselkäisyyttä kertoa itse julkisuuteen, ennenkuin iltaluu ehti...
Ei vain, tuo oli viittaus päivänpolitiikkaan ja vitsiksi tarkoitettu. Malttia toipumiseen ja mitä parhainta kevättä veli talonherralle täältä Anttolasta! Kevyitä kävelylenkkejä aluksi kevyt kamera taskussa ilman suorituspaineita, ihan vaan nautiskellen!
No melkoinen on käynyt epäonni jos nyt jo menny tukkoon. Harmin paikka ja toipumisia vain sinne pohjanmaalle. Häilyvä on joskus raja.
Kuolleiden Kirja osat 5-7
Melko eeppistä tohelointia...näin se sitten jätettiin
Melko hanurista kun ajattelee ettei ehdi näkemään teleporttia tai mitään muutakaan jännää. Fuusiokaan tuskin käynnistyy ajoissa. Jälkeen jää vain kivi jos sitäkään. Ja sen päälle kuitenkin kaadetaan joku puu.
Kuvittelin heti Luuriksen kurkistavan tuolta maatuvan jätteen laatikosta.
Elämä on loppujen lopuksi merkityksetöntä. Kukin pyrkii omalla kohdallaan etsimään merkityksellisyyttä elämälleen, mutta universumin ajallisessa ja avaruudellisessa mittakaavassa meillä kenelläkään ei ole yhtään mitään merkitystä.
Puu kaatuu hautakiven päälle ja joku vielä hakkaa hautakiveen nimen peilikuvana, mutta silläkään ei onneksi ole mitään merkitystä.
Maatuvajäte on kyllä ehdoton. Tragikoominen kokonaisuus.. itselläni monasti sen verran musta tuo huumori, että mut vois loppukäsitellä tuonkin lootan kautta=D
talonherra kirjoitti:Maatuvajäte on kyllä ehdoton. Tragikoominen kokonaisuus.. itselläni monasti sen verran musta tuo huumori, että mut vois loppukäsitellä tuonkin lootan kautta=D
Niin ja sitten vielä kun tuossa on yhdys Sanavirhe. Maatuva jäte - juokseva koira - käyvä auto jne.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen