TEEMA: auto / prätkäkuvia
-
-
-
- Viesti:
Jep, hieno on mönkijä, ykköskuva on aika helppo "korjata" vetämällä etualaan (eli muu kuin taivas) reilusti lisää kontrastia.Tuulilasi kirjoitti:PepsiMoton Raptori on aika herkun näköinen, mutta kuvat ovat ällöttäviä. Hyvä esimerkki, miten pahasti överiksi HDR:n voi vetää.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
-
-
Minusta tämä ei ole mitenkään överiksi säädetty vaan ihan jees hdr. Ainoa asia mikä minua häiritsee on tuo "irrallinen" oikea etupyörä joka kallistaa mönkijän liikaa vasemmalle. Tai tällainen vaikutelma minulle jää. Olisin itse kääntänyt ohjauksen oikealle jolloin myös vanne olisi näkynyt,, luulen että silloin kokonaisuus olisi ollut vielä parempi ja tuo härveli olisi ollut tasapainoisemmassa asennossa.PepsiMoto kirjoitti:Kiitos :) Omaa silmää nuo miellyttää.Tuulilasi kirjoitti:PepsiMoton Raptori on aika herkun näköinen, mutta kuvat ovat ällöttäviä. Hyvä esimerkki, miten pahasti överiksi HDR:n voi vetää.
En lähtisi puhumaan "pahoista övereistä", olen nähnyt pahempiakin.
-
-
Joo. Muuten kuva kyllä toimii joka suhteessa ja on erittäin tyylikäs lajinsa edustaja, kuten tuo väsäämäsi härvelikin :)PepsiMoto kirjoitti:Sama asia hieman hämää itseänikin, mutta onneksi kesää on vielä jäljellä ;)Tonttu.T kirjoitti: Ainoa asia mikä minua häiritsee on tuo "irrallinen" oikea etupyörä joka kallistaa mönkijän liikaa vasemmalle.
-
Kävin kuvaamassa kaverin Audin. Ideana oli saada autosta makeita kuvia, ei mitään automallin mainoskuvia vaan kivoja kuvia kaverille autosta.
Foorumin nykyisen linjan mukaan vain positiiviset kommentit on sallittuja noei. Vaan rakentavaa kritiikkiä auton asennosta, kuvankäsittelystä ja kaikesta muust saa antaa.
Ja kokeneet autokuvaajat, millä ihmeellä autoon tulevia heijastuksia pystyy välttämään??
Entä salamavalojen käyttäminen autokuvaamisessa, miten niitä kannatta käyttää? Kolme käsisalamaa löytyy, kahteen sateenvarjot tasottamaan valoja ja kaks salamajalustaa, joilla saa valoa ylhäältäkin.
Miten salamat kannattaa sijoittaa?
Omasta mielestä kuvat onnistu hyvin.
Foorumin nykyisen linjan mukaan vain positiiviset kommentit on sallittuja noei. Vaan rakentavaa kritiikkiä auton asennosta, kuvankäsittelystä ja kaikesta muust saa antaa.
Ja kokeneet autokuvaajat, millä ihmeellä autoon tulevia heijastuksia pystyy välttämään??
Entä salamavalojen käyttäminen autokuvaamisessa, miten niitä kannatta käyttää? Kolme käsisalamaa löytyy, kahteen sateenvarjot tasottamaan valoja ja kaks salamajalustaa, joilla saa valoa ylhäältäkin.
Miten salamat kannattaa sijoittaa?
Omasta mielestä kuvat onnistu hyvin.
WERTICAL PHOTO
-
-
Ihan näin amatöörin mietteitä. Yritetään olla rakentava. Kuvat oikein mallikkaita. Jos kuvia ajattelisi sarjana niin tuo kakkos kuva ei oikein sovi joukkoon ja sen olisi muutenkin voinut ottaa matalammalta.
Ykköskuvassa vanteet näyttävät hieman liian kirkkailta verrattuna muuhun autoon, lisäksi takavanteen/renkaan ympärillä jonkin sortin halo. Tiedä sitten onko brushi vähän livennyt.
Kolmos kuvassa auton etukulma ehkä vähän tukossa. Siis mielestäni liian tumma. Etu säleikössä ja vanteessa hieman CA:ta?
Nämä tällaisina photarointi pointteina.
Muuten tykkään todella paljon musta audi / graffiti seinä teemasta.
Summa summarum, täältä iso peukku.
Toivottavasti oli edes jollai tasolla rakentavaa ;)
Ykköskuvassa vanteet näyttävät hieman liian kirkkailta verrattuna muuhun autoon, lisäksi takavanteen/renkaan ympärillä jonkin sortin halo. Tiedä sitten onko brushi vähän livennyt.
Kolmos kuvassa auton etukulma ehkä vähän tukossa. Siis mielestäni liian tumma. Etu säleikössä ja vanteessa hieman CA:ta?
Nämä tällaisina photarointi pointteina.
Muuten tykkään todella paljon musta audi / graffiti seinä teemasta.
Summa summarum, täältä iso peukku.
Toivottavasti oli edes jollai tasolla rakentavaa ;)
-
- Viesti: