Helicon / 14 kuvan pino

Kaikenlaista tuli nähtyä pohjoisen matkoilla tänäkin vuonna. Siinä vain muutama maistiainen.
Elä hauku nats..ja, mun isän veli oli ss-joukoissa ja vihas ryss..iä kuin ruttoa
Laske piruuttasi montako Glönksiä saa tehdä yhden Lapin reissun ympäristökuormilla, kun tunnut kantavan sellaisista asioista niin paljon huolta.
Ei se Glönks laukussa auta. Sekin pitää kantaa jonnekin missä ottaa kuvia. Vähemmän mun reissut vie kun joku kamerabloggari mikä lennätetään Islantiin kuvaamaan rantakiviä VIP-matkalle et saa näkyvyyttä somessa.
https://www.bauhaus.fi/kohovinyylitapetti-tiili.html
No se on totta. Eikä se bloggarikaan paljoa vie yksityislentokoneella lentävään rokkitähteen verrattuna.Vähemmän mun reissut vie kun joku kamerabloggari mikä lennätetään Islantiin kuvaamaan rantakiviä VIP-matkalle et saa näkyvyyttä somessa.
Sinä tosiaan tykkäät ajamisesta. Jos minun pitäisi ajaa 110000 km vuodessa, alkaisin varmaan katselemaan kallioleikkauksia ja vastaan tulevia rekkoja "sillä silmällä" jo maaliskuussa. Vaikka tulee sitä itsekin ajettua enemmän kuin nykyään kehtaa myöntää. Mutta kaupunkiin en muuta vaikka koko maailma loppuisi tähän paikkaan.Mainittakoon et 2015-2016 tuli ajeltua Sonit laukussa vuodessa n. 110tkm ja tästä päivästä vuosi taaksepäin Huawei taskussa enää n. 30tkm.