Strobotti.com

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
aikaarska

Re: Strobotti.com

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

Kivoja kuvia! Hohtavan kristallipallon kanssa ollut varmaan tekemistä valaistuksen kanssa.

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
©pjm

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

Meillä olis katossa erimallisia lasisia opaalikupuja 50-60 luvulta. Parilla kaverilla melkoiset kokoelmat työpaikoillaan.
jantjuha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jantjuha »

Pidettiin eräänlainen valokuvaus-workshop tai kokoontuminen tässä yhtenä viikonloppuna ja tässä muutama ruutu sieltä.

Eka setti oli boulderointia tai mitä tää laji nyt onkaan. Oli vähän haasteellisempi genre itselle, kun ei ole mitään kokemusta, niin visiot jäi vähän ohkaisiksi ja siten tässä nyt vain yksi kuva mikä miellytti itseä:

Kuva

Toinen setti oli tällaista sporttista -lookkia, ja helpompi genre itselleni, kun about tiesin mitä olen tekemässä :lol: - myös oma lempparityylini, eli vastavaloon ja salamaa edestä 8)

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Mustat housut ovat tässä tosiaan mustat, eli vähän on mustat tukossa ja jos olisin pystynyt vaikuttamaan ajankohtaan olisin odottanut tunnin-pari niin ois saanut tuon vastavalo-efektin vielä vahvemmaksi (nyt boostasin sitä fotarissa :twisted: )

Sit oli tällainen setuppi, minkä olin ensin visioinut joksikin hieman Hämähäkkimies -tyyliseksi, mutta jostain ilmestyi puumiekkoja niin en tiedä mikä tää teema sit on :D

Kuva
Kuva
https://www.strobotti.com

Sony A7III+A7rII | Batis 85mm f1.8 | Sony 35mm f1.4 | Samyang AF 14mm f2.8 | Sony 24-70 f2.8 GM | Sigma 105mm f2.8 macro
temama

Viesti Kirjoittaja temama »

Wau. Tosiaan hyvää tekemistä ja aitoa pyrkimystä laadukkaaseen valokuvaan. arvostan. Hyvin olet onnistunut mun silmään. Huikkasen jää epäselväksi mistä toi usva puumiekkamiehen ympäriltä on tullut.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
jantjuha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jantjuha »

temama kirjoitti: Syys 20, 2023 14 : 21 Wau. Tosiaan hyvää tekemistä ja aitoa pyrkimystä laadukkaaseen valokuvaan. arvostan. Hyvin olet onnistunut mun silmään. Huikkasen jää epäselväksi mistä toi usva puumiekkamiehen ympäriltä on tullut.
Kiitos ja kumarrus kauniista kommentista <3

Usva on tullut fotarista, koska mulla oli editointivaiheessa vaan sellanen fiilis, että se kaipaa jotain tuollaista hähmää :lol: :lol: :lol:
https://www.strobotti.com

Sony A7III+A7rII | Batis 85mm f1.8 | Sony 35mm f1.4 | Samyang AF 14mm f2.8 | Sony 24-70 f2.8 GM | Sigma 105mm f2.8 macro
Vastaa Viestiin