TEEMA: auto / prätkäkuvia

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
kileer37

Viesti Kirjoittaja kileer37 »

Nopeasti ennen lenkillelähtöä nappasin vain kontrastia lisää. Illalla sitten vähän lisää säätöä, mutta olit Rockford oikeassa :)

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
kribe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kribe »

Aivan tajuttoman hieno Night Train. Kerran olen tuommoista päässyt kokeilemaan, eikä sen jälkeen ole ollut kahta sanaa siitä mitä pyörä tähän talouteen tulee, kun mä tolle -57 Ifalle hommaan modernimman kaverin!

Kuva on myös hieno ;)
rsebaf kirjoitti:...
Krossikuvat on todella hienoja, eikä autokuvissakaan ole muuta vikaa kun rumat autot ;-)

Edit: Ei tuota Californiaa voi rumaksi kyllä haukkua, vaikkei kuulukaan kauneimpien ferrarien joukkoon.
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
Isosceles

Viesti Kirjoittaja Isosceles »

Mursu_ kirjoitti:Kertokaahan mulle mikä funktio sillä on että maalataan rekkarit "valkoiseksi"... mä en oikee oo ymmärtänyt miksi näin tehdään...
Mikä sun nimi, osote ja puhelinnemero on?
Virus

Viesti Kirjoittaja Virus »

Isosceles kirjoitti:
Mursu_ kirjoitti:Kertokaahan mulle mikä funktio sillä on että maalataan rekkarit "valkoiseksi"... mä en oikee oo ymmärtänyt miksi näin tehdään...
Eipä sekää kilvest aina selvii.
Olkaapas nyt hiljaa, että muut potilaat saa nukkua rauhassa!!
heppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja heppu »

Isosceles kirjoitti:
Yllättävän usein siitä selviää jonkun pankin nimi.
Virus

heppu kirjoitti:
Isosceles kirjoitti:
Yllättävän usein siitä selviää jonkun pankin nimi.
Sekin. Ja hirveen hankalaa kieltää omien tietojen jako muuten ku viranomaistarkotuksii. Muistaaksein se meni aikanaa puhelinsoitol, mut saattaa vaatii nykysin jonku kupongin täytön.
Isosceles

Kyllähän tuon tietojenluovutuksen voi kieltää rekkarista, nimi kyllä sieltä näkyy aina.... Mutta niin, mielestäni tämän takia niitä rekkareita peitetään kun Mursu sitä ihmetteli.
Virus kirjoitti:
Isosceles kirjoitti:
Eipä sekää kilvest aina selvii.
Virus

Kyllähän se oikeesti menee silläviisii, et nimi sinne tai tänne. Ei sen oo välii. Jos joku haluu autost/omistajast jotain enempi nii helpompaa se on muualt selvittää ku kilvist.
Mursu_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mursu_ »

Trafin sivuilta:

"- ajoneuvon nykyiset omistajat ja/tai haltijat sekä heidän osoitteensa (ellei omistaja/haltija ole rajoittanut tietojensa luovutusta)"
Virus

Mursu_ kirjoitti:(ellei omistaja/haltija ole rajoittanut tietojensa luovutusta)"
No niin.
Isosceles

Virus kirjoitti:Kyllähän se oikeesti menee silläviisii, et nimi sinne tai tänne. Ei sen oo välii. Jos joku haluu autost/omistajast jotain enempi nii helpompaa se on muualt selvittää ku kilvist.
Kuten mistä? Jos pelkkä nimimerkki ja auton merkki/malli on tiedossa? Heräs mielenkiinto nyt..
Virus

Isosceles kirjoitti:
Virus kirjoitti:Kyllähän se oikeesti menee silläviisii, et nimi sinne tai tänne. Ei sen oo välii. Jos joku haluu autost/omistajast jotain enempi nii helpompaa se on muualt selvittää ku kilvist.
Kuten mistä? Jos pelkkä nimimerkki ja auton merkki/malli on tiedossa? Heräs mielenkiinto nyt..
Heräile rauhas......
Sit ku heräät, todellisuus saattaa olla hämmentävä.
Ja muutenki väärä ketju tää.
Mursu_
Viesti:

Musta vaan fiksumpi tapa on peittää se ennen kuin ottaa sen kuvan kuin se että sitten joutuu tuhertaan sen pois. Nyttenkin tuossa kileerin kuvassa mua vaan hämää se kuinka tökerösti se on tehty. Kuva on nyt ns. "peruspaska" kun se on noin huonosti tehty vaikka muuten onkin ihan hyvä. Fiksu kun ois ni hankkis vaikka jotkut feikki lätkät ja lätkäsee päälle ja sitten antaa mennä, jos on niin vainoharhainen, puhumattakaan siitä että säästää aikaa kun ei tartte alkaa "taitoileen" sitä pois jälkikäteen.
Isosceles

Virus kirjoitti:
Heräile rauhas......
Loppuko "faktat"?
Virus

Isosceles kirjoitti:
Virus kirjoitti:
Heräile rauhas......
Loppuko "faktat"?
Ei.
Minust tää on valokuvausfoorumi. Ei kai oo tarkotus opettaa ketää ettii tietoo esim. auton/osien varastamist varten? (enkä tarkota sinuu nyt).
Isosceles

Virus kirjoitti:
Ei.
Minust tää on valokuvausfoorumi. Ei kai oo tarkotus opettaa ketää ettii tietoo esim. auton/osien varastamist varten? (enkä tarkota sinuu nyt).
Juu meikäläistä kiinnosti vaan tuo "salapoliisi" aspekti. Eiköhän tää ollu tässä.
kileer37

Viesti Kirjoittaja kileer37 »

Jos nyt palataan aiheeseen niin tässä on nyt vielä kerran uudelleen muokattu kuva.

Kuva

Rekisterikilpihän olisi helpointa hoidella pois niin, että ottaa sen ruuvarilla pois ennen kuvausta. Tässä tapauksessa vettä tuli sen verran reippaasti, etten viitsinyt alkaa ruuvailemaan ja halusin myöskin ottaa tuon kuvan juurikin kovalla sateella.
Mitä taas photoshoppaukseen tulee niin kyllähän senkin olisi voinut paremmin tehdä. Nyt vain on sellainen tilanne, että kuva piti muokata ipadillä, koska olen koneen ääressä vasta maanantaina ja taas toisaalta halusin myös kokeilla tuota ipadin Filterstorm ohjelmaa. Harmi jos tuo kilven hieman tökerö peittäminen pilaa koko kuvan.
Mursu_
Viesti:

kileer37, no joo. Jää tosta oikeasta reunasta vähäsen kesken nii ainakin mun silmään se ottaa ja "pilaa" siinä mielessä kuvan vaikka muuten onkin bueno. Mä oon tilanu ebaystä itelleni jenkkikilvet tuota varten että vois heittää ne siihen päälle ainakun kun tarttee, ei sen takia että en haluais ihmisten tietävän rekkaria, vaan sen takia kun noi eurokilvet on vaan niin rumia. Työstöä odottavat et sais jonkun hyvän keinon jolla ne sais vaan laittamalla päälle, mutta peruskoukkumenetelmä ei oikee istu ajatukseen... nii ja autohan on jenkki. Toinen mitä oon kehittäny mielessä on et hankkis sellaiset "läppä"-kilvet jossa ois oman sivuston osoite, eli toimis samalla mainostarkoituksessa. Tämäkin on in working progress.
Jarvil
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarvil »

Ei ehkä ihan suoraan aiheeseen, mutta menkööt. Puhelimella kuvattu ja käsitelty.

Kuva
Kuva
Virus

Jarvil kirjoitti:Ei ehkä ihan suoraan aiheeseen, mutta menkööt. Puhelimella kuvattu ja käsitelty.

Kuva
Täs olis saattanu olla ainesta enempään, ehkä.....
Vastaa Viestiin