hlehtine kirjoitti:
Kiitos vaan. :) Valaisussa ei tosiaankaan ole mitään eksoottista kuten tämä allaoleva foto kertoo:
- Hans
Varmasti tuolla kasivitosella on tekemistä onnistuneen kuvan kanssa...itsellä on samanlainen ja parempaa muotokuvalasia saa hakea. Lähinnä mä luulin ton mallin ympärillä olevan "hehkun" takia että mallin takaa olis ammuttu yks salama. Onko tuossa kuvankäsittelyllä osuutta asiaan?
On aika mainio. Maalasitko siis oikeasti kämppää mutta sitten välillä piti pysähtyä tekemään taidetta (ja urakka kusi)? :D
- Hans
Juu maalasin, mut sit meni hermot ja piti kaivaa Lumix & pari sb'tä esille muuttolaatikoista. Tosin olen kakarasta lähtien halunnu iskeä kämmenen maaliämpäriin, nyt sai syyn tehdä sen.. ;)
Ka|tsu kirjoitti:Guzmolla on kyllä ensinnäkin tekniikka hallussa, mutta myös rekvisiittaa
on aina kivasti kuvissa. Peukkua siitä suuresti!
Erottuvat kyllä edukseen.. tai ovat sitten vain eniten omaan makuuni.
Ka|tsu kirjoitti:
laxative kirjoitti:^ Tuoko ekan kuvan puolikkaat tissit jotain lisäarvoa kuvaan vai otetaanko vaan kaikki irti valokuvaajan tittelistä?
Tissit tuo aina lisäarvoa. Oli ne sitten kokonaisia tai puolikkaita.
Pipoa löysemmälle!
Naisten pukeutumisen perusteella uskoisin myös jotain lisäarvoa löytyvän, joten miksei sitä kuvissakin voi hyödyntää, jos se ei kuvaa muuten huononna :)
Tuo sigman salami on pyörinyt about 2v tuolla laukussa, mutta vasta eilen onnistuin tuottamaan sillä jotain järkevää.
Setup: salami naamarin silmäaukon läpi heijastavaan varjoon ja kaasunaamarin filtterin viereen valkea a4 heijastimeksi.
Yhtään salamajalustaa minulla ei ole, joten aika kikkailuksi meni, että sai kaikki kohdalleen. Lisäksi kamera ei suostunut tarkentamaan hämärässä, eikä silmäni kyenneet manuaalitarkennukseen.
Tuonne taustaan kun saisi sellaista valollista elämää ja ehkä vaikka foliolla heijastelisi hajavaloa vielä tuohon filtterin etuosaan niin saisi piirtymään koko maskin esille taustasta.
Myös taskulampulla voi maalailla esiin pitemmällä ajalla sitä, mihin salama ei ylety. Käytä vaikka takaverhon salamasynkkaa niin saat yhdelle ruudulle