Klik -> isompi ja paljon vakavampi.
-Sale
No hei, mutta kyllä suomalaisen miehen ruho on sentään komia? Täähän oli harvinaisen rohkea omakuva. Siitä pisteet. Ja kuten Sale tuossa antoi ymmärtää, niin tarkennus olisi kyllä kerrankin kuulunut olla p**seessä. Ei sillä, että olisin itse halunnut siihen kiinnittää yhtään enempää huomiota, mutta noin niinkuin valokuvausteknisesti...leidi kirjoitti:^oikei...ei
Tuossa kuvassa oli enemmään ajatusta kuin kynttilöissä ja vaahdossa!leidi kirjoitti:no jos tälle linjalle lähdetään, siis omakuvana alastomana, niin ottakaa nyt edes sukat pois.
Mutta ehkä enemmän häiritsee, se ettei ole mitään ajatusta, ei nähdä vaivaa. Mennään omaan sänkyyn ja räps. Mustaa, viininpunaista, syntiä, pimeää, takorautaa, pehmeää, kultaa, vettä, amme, vaahtoa, kynttilöitä, hämyistä tai yliräikeää...siis ajatusta. Tuossa on heitetty vaatteet pois ja jätetty sukat jalkaan...jees olen pinnallinen, mut mitäpä sitä itseään häpeämään. Mielipiteitä vaan.
Ihan tulee kuvasta mieleen bb-Tero. Sukunimi tosin ei tainnut olla Korhonen.bbkorhonen kirjoitti:http://i261.photobucket.com/albums/ii66 ... en/moi.jpg
No, eiku toteuttamaan.. ;)leidi kirjoitti:minä lähinnä ajattelin tätä linjaa...mut kaikkiahan miellyttää eri asiat. Kynttilästäkin saadaan muutakin kuin vain poseeraamista sen vieressä ja samoin vaahdosta...mielikuvitusta please :)Tuomas6 kirjoitti:
Tuossa kuvassa oli enemmään ajatusta kuin kynttilöissä ja vaahdossa!
[/img]
oletko sinä kuvannut nuo vedessä lilluvat kohtalottaret?leidi kirjoitti:minä lähinnä ajattelin tätä linjaa...mut kaikkiahan miellyttää eri asiat. Kynttilästäkin saadaan muutakin kuin vain poseeraamista sen vieressä ja samoin vaahdosta...mielikuvitusta please :)Tuomas6 kirjoitti:
Tuossa kuvassa oli enemmään ajatusta kuin kynttilöissä ja vaahdossa!