Tässä pari galleriaa joihin on valikoitunut mieluisia otoksia
http://www.ajl-ventures.fi/Kuvat/Kuvat2/kuvat_2.htm
Iltäpäivä Haapajärvellä
http://www.ajl-ventures.fi/Kuvat/AfterN/afterN.html
G5 kameraa vaivaa sorsakammo, ei millään tarkkaa kuvaa.
Kommentoida voi
Aaro
Pari Galleriaa ja Uusi IXUS Kuvia
-
- Viesti:
Pari Galleriaa ja Uusi IXUS Kuvia
Viimeksi muokannut aaro, Joulu 03, 2003 20 : 44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
noissa ixus kuvissa varsin viimeinen vesikuva näyttää minusta hyvältä, väreiltään rauhallinen ja tyylikäs, sommittelun ristikkäiset linjat miellyttävät.
muokatut kuvat eivät oikein ole minun lajia, pidän kyllä abstraktista taiteesta, mutta valokuvilta odottaa jotakin muuta. mielestäni kuvankäsittely on hyvä juttu silloin, kun sitä ei valmiissa kuvassa huomaa. tuntuu että kovasti muokatuissa kuvissa katoaa kosketus aiheeseen ja ei enää pidä kuvaa 'valokuvana'. sinulla näyttää olevan isompi kokoelma koeiluja kotisivullasi. ehkä kuvankäsittely tuohon tapaan on jatkossa jonkinlainen oma taiteenlajinsa.
muokatut kuvat eivät oikein ole minun lajia, pidän kyllä abstraktista taiteesta, mutta valokuvilta odottaa jotakin muuta. mielestäni kuvankäsittely on hyvä juttu silloin, kun sitä ei valmiissa kuvassa huomaa. tuntuu että kovasti muokatuissa kuvissa katoaa kosketus aiheeseen ja ei enää pidä kuvaa 'valokuvana'. sinulla näyttää olevan isompi kokoelma koeiluja kotisivullasi. ehkä kuvankäsittely tuohon tapaan on jatkossa jonkinlainen oma taiteenlajinsa.
seppo raami
-
- Viesti:
Kiitos kommenteista.
On hyvä saada palautetta.
Olen joutunut tekemään taustakuvia työpöydälle ja asiakkaat haluavat erottaa ikoninsa taustakuvasta ja käsittelen siksi monia kuvia.
Tuo vesi ja silta kuva olivat omasta mielestäni aivan ällistyttävän hyviä. Aiemmninen en ole onnistunut ottamaan pikkukameralla tuollaisa. Todennäköisesti valo ratkaisi. Sitä oli mutta se oli tuollaista pehmoista.
Digikuvaus on yllättävän haastava laji.
Joskus saa hyvälaatuisia (teknisesti) kuvia ilman ongelmia ja sitten taas joku kohde tai valaistus aiheuttaa ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.
Mutta niinhän se oli filmilläkin aluksi...
Aaro
On hyvä saada palautetta.
Olen joutunut tekemään taustakuvia työpöydälle ja asiakkaat haluavat erottaa ikoninsa taustakuvasta ja käsittelen siksi monia kuvia.
Tuo vesi ja silta kuva olivat omasta mielestäni aivan ällistyttävän hyviä. Aiemmninen en ole onnistunut ottamaan pikkukameralla tuollaisa. Todennäköisesti valo ratkaisi. Sitä oli mutta se oli tuollaista pehmoista.
Digikuvaus on yllättävän haastava laji.
Joskus saa hyvälaatuisia (teknisesti) kuvia ilman ongelmia ja sitten taas joku kohde tai valaistus aiheuttaa ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.
Mutta niinhän se oli filmilläkin aluksi...
Aaro
-
- Viesti:
Niinpä
Olet oikeassa ... mutta olenko minä väärässsä.
Tätä minä pohdin pitkään ja vaihdoin moneen kertaan järven ja paikkakunnan välillä. Kuvat on otettu Haapajärvellä joka on Haapavedellä!! Onkohan tämä vieläkään oikein.
Vertaa Kajaanissa / Oulujärvellä!?!.
Eli pitäiskö olla veneessä että voi sanoa järvellä, vaikka on veneessä.
eno apua.
Aaro
Olet oikeassa ... mutta olenko minä väärässsä.
Tätä minä pohdin pitkään ja vaihdoin moneen kertaan järven ja paikkakunnan välillä. Kuvat on otettu Haapajärvellä joka on Haapavedellä!! Onkohan tämä vieläkään oikein.
Vertaa Kajaanissa / Oulujärvellä!?!.
Eli pitäiskö olla veneessä että voi sanoa järvellä, vaikka on veneessä.
eno apua.
Aaro