Uusia ja vanhoja kuvia.
-
Uusia ja vanhoja kuvia.
Olen laittanut ennenkin linkkiä tänne, mutta laitoin joitakin kuvia lisää ja ajettelin jos täältä irtoaisi hyödyllistä palautetta.
Saa kommentoida ihan vapaasti. Paitsi kehyksiä ;) niistä olen jo kuullut tarpeeksi ja teen yksinkertaisempaa kehystä sitä mukaa kun inspiraatiota riittää. Ei vaan ihan saa vapaasti antaa mielipiteitä ym...
Suurin osa kuvista on otettu G3:lla
http://koti.mbnet.fi/jiix2/Kuvia/Album/
Saa kommentoida ihan vapaasti. Paitsi kehyksiä ;) niistä olen jo kuullut tarpeeksi ja teen yksinkertaisempaa kehystä sitä mukaa kun inspiraatiota riittää. Ei vaan ihan saa vapaasti antaa mielipiteitä ym...
Suurin osa kuvista on otettu G3:lla
http://koti.mbnet.fi/jiix2/Kuvia/Album/
Viimeksi muokannut JuhaM, Marras 27, 2003 20 : 47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Hienoja kuvia, ja skarppeja. Ja kuten laite sanoikin...rajaukset ja sommittelu on kohdillaan...
Simo
www.wildkite.net
Simo
www.wildkite.net
-
- Viesti:
-
Hienoja kuvia henk. koht. suosikit Rice ja Pingviinti.
Itseäni häiritsee hieman tuo ilmeisesti digipokkareiden feature että värit ovat suoraan kun disneyn piiretystä. Onhan se toki kiva että tulee värikkäitä kuvia mutta jos luonnossa värit olisivat samaa luokkaa kuin kuvissa Helvetinjärvi ja Aamu saisin varmasti epilepsiakohtauksen lenkillä.
-Janne
Itseäni häiritsee hieman tuo ilmeisesti digipokkareiden feature että värit ovat suoraan kun disneyn piiretystä. Onhan se toki kiva että tulee värikkäitä kuvia mutta jos luonnossa värit olisivat samaa luokkaa kuin kuvissa Helvetinjärvi ja Aamu saisin varmasti epilepsiakohtauksen lenkillä.
-Janne
-
- Viesti:
Eiköhän JuhaM:llä ole ollut käytössä polarisaatiosuodatin, josta värit ovat peräisin (+kuvankäsittely). Mikään pokkari tuskin tuottaa noin saturoitunutta kuvaa.pahvi kirjoitti:Itseäni häiritsee hieman tuo ilmeisesti digipokkareiden feature että värit ovat suoraan kun disneyn piiretystä. Onhan se toki kiva että tulee värikkäitä kuvia mutta jos luonnossa värit olisivat samaa luokkaa kuin kuvissa Helvetinjärvi ja Aamu saisin varmasti epilepsiakohtauksen lenkillä.
Näyttäviä kuvia!
Näyttäisi kyllä siltä, ainakin taivaan sävyt ovat aika polarisaatiosuotimen läpi vedettyjä. Itse pidän karkkisävyistä noissa kuvissa, enemmän alisaturoituneet kuvat rasittavat omaa silmääni.tareone kirjoitti:Eiköhän JuhaM:llä ole ollut käytössä polarisaatiosuodatin, josta värit ovat peräisin (+kuvankäsittely). Mikään pokkari tuskin tuottaa noin saturoitunutta kuvaa.
:)
-