S20 vs. A70

Canon-digikamerat (ei-järjestelmädigejä)
O.J

S20 vs. A70

Viesti Kirjoittaja O.J »

Olen siirtymässä pikkuhiljaa digikuvauksen maailmaan, ja tarvitsisin hieman apua alan konkareilta.

Olen siis ostamassa ensimmäistä kameraani, ja tuntuu että joka paikassa kehutaan tuota A70:stä. Eli se on tällä hetkellä ykkösvaihtoehtonani.

Sain kuitenkin juuri puolitutulta tarjouksen S20 kamerasta, mutta en oikein löydä siitä tarkempia tietoja, tai vertailuja muihin kameroihin.

Osaako joku selvittää, että mitä eroa on A70:llä ja S20:llä. Kannattaako S20:stä enää tänä päivänä edes harkita? Ja jos kannatta, niin paljonko siitä kannattaisi maksaa. Kyseinen kamera on vuoden vanha, ja sillä on otettu alle 500 kuvaa.

Ja joku, jolla on ennustajan lahjoja, sanokoon, että tuleeko A70:sen hinta vielä laskemaan tämän kesän aikana. 350€ olisi paljon mukavempi hinta kuin 400€...

Kaikille vaivaa nähneille iso kiitos.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

Canon S20 julkistettiin kolme ja puoli vuotta sitten. Myynnissä se on ollut yli kolme vuotta. Voisi sanoa, että kyseessä on pari sukupolvea vanha kamera. Itse en ostaisi näin vanhaa mallia, vaikka sillä otetuissa kuvissa ei ole mitään erikoista vikaakaan.

Jälleenmyyntiarvokin on aika olematon, jos päättäisit päivittää digikamerasi vaikka puolen vuoden kuluttua.
Vastaa Viestiin