Ongelma Photoshopin vektorimaskin kanssa
-
Ongelma Photoshopin vektorimaskin kanssa
Osaisiko kukaan sanoa, että miten saan vektorimaskin "kuvakkeen" harmaasta mustaksi taas?
Yritän tehdä tummennusta puhkipalaneelle ikkunalle, ja aiemmin maski on ollut mustana, eikä maskin tiheyteen ole tarvinnut puuttua.
Kyseessä siis tällainen toimenpide: https://www.youtube.com/watch?v=NzPXZfP6fV4" onclick="window.open(this.href);return false;
Olen aloittelija Photoshopin kanssa, joten kaikki neuvot kelpaavat!
Yritän tehdä tummennusta puhkipalaneelle ikkunalle, ja aiemmin maski on ollut mustana, eikä maskin tiheyteen ole tarvinnut puuttua.
Kyseessä siis tällainen toimenpide: https://www.youtube.com/watch?v=NzPXZfP6fV4" onclick="window.open(this.href);return false;
Olen aloittelija Photoshopin kanssa, joten kaikki neuvot kelpaavat!
-
Re: Ongelma Photoshopin vektorimaskin kanssa
Valitse maski ja paina ctrl+i
-
Pitääkö minun valita se "harmaa" maski? Ei toimi. :(
-
Tuo vektorimaski jää nyt vaivaamaan, olet nähtävästi tehnyt ensin tavallisen tasomaskin ja sitten vektorimaskin.
Klikkaa vektorimaskia hiiren väärällä näppäimellä ja valitse 'Rasterize Vector Mask' ja sen jälkeen maski valittuna ctrl+i
Klikkaa vektorimaskia hiiren väärällä näppäimellä ja valitse 'Rasterize Vector Mask' ja sen jälkeen maski valittuna ctrl+i
-
Kiitoksia, minäpä kokeilen.
Mikähän tuota sitten vaivaa, koska olen aikaisemmin kyllä saanut tehtyä tuon ilman ongelmia. Asetuksia en ole kyllä muuttanut, joten liittyyköhän tuohon jotkin päivitykset?
Olen resetoinut asetukset, sekä asentanut ohjelman uudelleen, eikä nuokaan auttanut.
Mikähän tuota sitten vaivaa, koska olen aikaisemmin kyllä saanut tehtyä tuon ilman ongelmia. Asetuksia en ole kyllä muuttanut, joten liittyyköhän tuohon jotkin päivitykset?
Olen resetoinut asetukset, sekä asentanut ohjelman uudelleen, eikä nuokaan auttanut.
-
- Viesti:
Tavallinen maski luultavasti ajaa asiansa tässä? Vai muuttuuko resoluutio jatkuvasti?
-