Maffer kirjoitti: ↑Touko 18, 2021 15 : 08
Minä otin kantaa siihen kahvaan, en jalkapalloon, porsseen tai ladaan. Joten miksi 7k€ kameran ostaja joutuu tyytymään kloonattuun tusinakahvaan?
Miksi 50 000 €:n kameraomistajan pitää tyytyä tuotteeseen, jolla ei onnistu kuvaaminen kaikissa mahdollisissa olosuhteissa kaikkia mahdollisia tilanteita huomioiden?
https://www.fimeko.fi/hasselblad-h6d-400c-ms
Olisiko se sitten niin, ettei täydellistä valokuvausvälinettä ole edes olemassa, jos se harmitus yhdestä gripistä on noin iso?
Ja mitä väliä, mikä ihme sinua nyppii siinä 7k€:n Sonyssa, onko se valittamisen aihe netissä muille kameraharrastajille, kun et edes omista, etkä mitä ilmeisemmin edes aio omistaa kyseistä tuotetta.
Ymmärrän jotenkin tuon harmituksen jostain tuotteesta x, jonka omistat ja se tuottaa sinulle "harmaita hiuksia", mutta saman mantran jatkuva toistaminen ja varsinkin tuotteesta, jota ei edes omista, se on kyllä käsittämätöntä???
Mikä idea siinä on, jos syvällisen perusteellisesti viitsit hieman avata tätä?
En ainakaan minä ole alan ammattilainen, jos siis pahaa mieltäsi haluat purkaa täällä ja haluat jotain ammattimaisempaa apua kenties, kun pettymys Sonya kohtaan aiheuttanut jatkuvaa postraumaattista stressireaktiota, joka sitten vähän väliä nousee pintaan intterneetin ihmeellisellä keskustelupalstalla, mutta sen verran mun elämänkokemuksellani löytyy kyllä keittiöpsykologia, että annas tulla sedälle syvällisemmin Sony-vihasi tuntemuksia, niin joskos sitä kautta tuo ongelmavyyhtisi saataisiin pikkuhiljaa purkautumaan, sana on vapaa, setä kyllä kuuntelee?
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.