Lintujen talviruokinta
-
-
Aika säälittävää. Fiksumpi trolli tekee nickit etukäteen ja käyttää myöskin niitä välillä.poikamies kirjoitti:Itse tykkään kuvata juuri harakoita. Ovat täälläpäin vaan arkoja kuin mitkä.
Pitää ostaa oma lato ja tehdä siitä kuvauskoju. Haaskaksi sianruho yms.. :)
Pikkulinnuistakin on parhaat kuvat vielä ottamatta.
-
Niin. Se on ihan miten se ottaa. Itse käytän vain tätä nimimerkkiä. Monta trollaus nimimerkkiä sinulla on?paaton kirjoitti:Aika säälittävää. Fiksumpi trolli tekee nickit etukäteen ja käyttää myöskin niitä välillä.poikamies kirjoitti:Itse tykkään kuvata juuri harakoita. Ovat täälläpäin vaan arkoja kuin mitkä.
Pitää ostaa oma lato ja tehdä siitä kuvauskoju. Haaskaksi sianruho yms.. :)
Pikkulinnuistakin on parhaat kuvat vielä ottamatta.
Edit. Olet paaton ymmärtänyt foorumin idean väärin. Ei täällä ole tarkoitus vain trollailla.
Trulliksi ja trolliksi kutsuttu poikamies joka saa päivittäin häätöviestejä foorumilta.
-
- Viesti:
-
Aivan samaamieltä olen kuten Bansku81.Syöttöpaikkoja on tuossa meijän pihalla tällähetkellä näin,Siemenautomaatteja 3kpl ympäri piha-aluetta.Sekä on 2kpl tintin rasva-siemenseos pötyköitä vielä lisänä,Monipuolistamassa tarjontaa.
Tinttejä on ja käy syömässä aikapaljon,Uudenvuoden pyhinä laskettiin 4 henkilön silmin (selvinpäin) samasta sekaparvesta kuiteskin yli 30 lintua yhtaikaa pihalta,Valtaosin parvessa Tali-Sinitinttejä ja seassa 6-7kpl varpusia,ja muuan kpl Hömötinttejä,kaikki samassa parvessa.Töyhtötinttejä en ole huomannut yhtään kpl??.Käpytikkoja kans käy rasva-siemenseos pötyköillä syömässä.
Oravat on hävinnyt kyllä tosivähiin tästä alueesta,Ei taija jokaviikkokaan olla kävijää tällähetkellä,Kuiteskin vielä elokuulla oli 3 kpl päivittäin pihassa yhtäaikaa syömässä,Usein lehtikuusessa.
Ja muistetaan sitten jatkaa alotettua syöttämistä ihan sulaanmaahan, lähes Kesään asti.
Tinttejä on ja käy syömässä aikapaljon,Uudenvuoden pyhinä laskettiin 4 henkilön silmin (selvinpäin) samasta sekaparvesta kuiteskin yli 30 lintua yhtaikaa pihalta,Valtaosin parvessa Tali-Sinitinttejä ja seassa 6-7kpl varpusia,ja muuan kpl Hömötinttejä,kaikki samassa parvessa.Töyhtötinttejä en ole huomannut yhtään kpl??.Käpytikkoja kans käy rasva-siemenseos pötyköillä syömässä.
Oravat on hävinnyt kyllä tosivähiin tästä alueesta,Ei taija jokaviikkokaan olla kävijää tällähetkellä,Kuiteskin vielä elokuulla oli 3 kpl päivittäin pihassa yhtäaikaa syömässä,Usein lehtikuusessa.
Ja muistetaan sitten jatkaa alotettua syöttämistä ihan sulaanmaahan, lähes Kesään asti.