Hyvää Itsenäisyyspäivää foorumille.

Hyvä vinkki tämäkin. E-villestä vois löytyä hyvä kakkospuhelin ;Tervo kirjoitti: ↑Joulu 03, 2021 13 : 39
Niinpä. Mulla toi Oukitel ollu viikon vaelluksilla koko ajan päällä. Naureskellu noita iponeretkeilijöitä, joilla puhelin on repun pohjalla hätäkäyttöön, eikä sillä osata tehdä muuta eksyessäänkään kuin soittaa yksykskakkoseen, niinku toi yks perhe ku eivät laavulta löytäneet takasin autolle pari viikkoo sitten ;-)
yep! toimiva mekaaninen kamera puuttuu. Taidan hommata jonkun huolletun täysmekaanisen kameratorilta!
Mä en luota putte-sedän ajatuksenvirtaan enää pa*kan vertaa. Tiedä mitä suunnitelmia ne on siellä hautoneet. Kiinan kanssa sopineet jo massiiviset energiakaupat, ja käytännössä antaneet veljellisen tuen Taiwanin haltuun ottoon, Kiina tukee taas käytännössä tukee Ukrainan valloitusta. En haluis manata mitään, mutta tässä on ainekset jonkinlaiseen III maailmansotaan. Vielä suuremmat mahdolisuudet, että homma eskaloituu Euroopassa laajemmin kuin Itä-Ukrainaan, laajemmin kuin Ukraina!
Vai, että jäitä hattuun? Sopii mulle, jäitä hattuun ja kylmäpäisenä Karhun hampaat kurkuun.
Joopa joo, luulis tosiaan olevan muuta funtsaamista tänä päivänä...kyl on ihme touhuu!