M: Colorvision Spyder... MYYTY!

Vain yksityishenkilöille. EI FIRMOILLE. Myydään valokuvaukseen liittyvää käytettyä tavaraa. Muista mainita *paikkakunta*! Puhno? Älä nosta ilmoitustasi alle viikon välein (=käytä sen sijaan Muokkaa-nappia!). HINTA PAKOLLINEN.

----Yksityisviesti pysyy Lähtevät-kansiossa, kunnes vastaanottaja on lukenut yv:n. => lukemisen jälkeen siirtyy Lähetetyt-kansioon. ---
hlehtine
Viesti:

M: Colorvision Spyder... MYYTY!

Viesti Kirjoittaja hlehtine »

Eli myytävänä on tuollainen tämänkin saitin uutispuolella moneen kertaan mainittu laite ICC -profiilien tekoon. Mukana USB -liitäntäinen sensori sekä sen käyttöön tarvittava ohjelmisto.

Tämä on "edullisin" versio näistä Spyder -paketeista, eli varustettuna Win/Mac PhotoCal -ohjelmistolla ja tuki pelkästään CRT- eli kuvaputkinäytöille (tosin ohjelmisto tukee myös LCD -näyttöjä, eikä itse sensorikaan taida erota LCD -versioista muuten kuin kiinnityssysteeminsä puolesta). Siitä sitten vähän soveltamaan.. :)

Sensori on luonnollisesti kunnoltaan uudenveroinen. Ikää laitteella muutama kuukausi. Itse olen kalibroinut sillä muutamia kertoja Sony 21" -näyttöä, ja ollut tyytyväinen lopputulokseen.

Hinta 130e + postituskulut! Tässä on tilaisuus päästä halvalla testaamaan "rautapohjaista kalibrointia" :)

Suomesta ostettuna (esim. Prepress Studiosta) vastaava laite maksaa huomattavasti enemmän, ja ulkomailla halvin näkemäni hinta on tällä hetkellä DPReviewin ja Colorvisionin "20%-pois-normaalihinnasta". Tällöin hinta on n. 140 euroa ja risat + ALV22% = n. 170e.

Em. tarjous löytyy täältä:
http://www.colorvision.ch/dpspecial/pd1 ... tegoryId=0

Ja DPreviewista muuta infoa ko. vehkeestä:
http://www.dpreview.com/reviews/colorvi ... torspyder/

Yhteydenotot maililla hlehtine@finansia.net .

- Hans
Viimeksi muokannut hlehtine, Helmi 14, 2003 22 : 18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
studiop

Calibraattori

Viesti Kirjoittaja studiop »

Olisin kiinnostunut calibraattoristasi, vai joko olet myynyt?

Terveisin!
Lauri Peura
P. 0400-678 330
studiop@iwn.fi
Vastaa Viestiin