Timppa: Älä ole noin epäluuloinen. Ostat vaan rohkeesti :Dtipitii kirjoitti:Onko tuolla torissa minkäänlaista ylläpitoa, kun jatkuvalla syötöllä näitä kusettajia siellä pyörii, ja tällaiset hoono soomi ilmoitukset menee läpi.
Edit. "linssi oli mielestänilöydettiin uusi asunto EOS linssi ja tietäen Century ne kokonaan uudelleenobjektiivi cine keskittyä langat"
VAROITUS! ............Huutonettiläisiä paikalla??
-
-
:D
Näitä Herra Hoonosoomen sankaritarinoita saa muuten lisäillä tänne suureen kusiaisketjuun! :)
http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... &start=300
Torissa oli aiemmin nopea ylläpito, mutta nyt on havaittavissa pientä lipsumista. Huutonetissä sen sijaan ylläpito kärsii pahasta burnoutista ja hommaa hoitaa Robocop. Nyt huuto.netissä on kuulemma käytössä systeemi, että viikonloppuna ylläpidon ollessa lomalla/saikulla/katkolla, jos tunnuksen pistearvo menee arvoon -2, niin tunnus suljetaan automaattisesti. Eli pitänee väsätä kasa tunnuksia ja hakea poppareita ja kolaa lidlistä. Kyllä kohta Holgeria vatuttaa...tipitii kirjoitti:Onko tuolla torissa minkäänlaista ylläpitoa, kun jatkuvalla syötöllä näitä kusettajia siellä pyörii, ja tällaiset hoono soomi ilmoitukset menee läpi.
Edit. "linssi oli mielestänilöydettiin uusi asunto EOS linssi ja tietäen Century ne kokonaan uudelleenobjektiivi cine keskittyä langat"
..
-
Holger Pöykiö oli "Karjalainen"- Huuto.netissa, ei
Onneton vedättäjä, yritti eilen huijata mua, tunnuksensa "Karjalainen" nyt on suljettu, kun ilmoitelin asiasta. Pyysi toisen kohdesta rahat omalle tilille avoimesti, menikö hänen ehdollinen tuomio ees umpeen?
Tässä hänen YV:nsa mulle:
Hei, olet tällä hetkellä tehnyt suurimman
tarjouksen huutokaupassa.(iPhone 5S) Haluaisin tehdä kaupat sinun
kanssasi, jos se sopii teille.Haluan lopettaa huutokaupan jo nyt ja sinä
maksaisit minulle pian. jasinä maksaisit minulle, mitä olet tarjonnut.
(350 euroa)Ole hyvä jamaksa 358e sis. postikulut pankitillileni: , IBAN
tilinumero:EE192200221058140636, BIC/SWIFT koodi: HABAEE2X, Saaja: Holger Pöykiö,Lähetän pakettisi heti samana päivänä, kun maksu
näkyytililläni!Rahat tilille ennen klo 16 niin tavarat on sinulla
seuraavanapäivänä. Annan postin lähetystunnuksen heti tekstiviestill�
� kun olenpaketin laittanut matkaan.Annan sinulle palautetta annathan
sinäkinpalautetta minulle. Kiitos!T: Maja Karjalainen-Pöykiö
Pitäisikö tehdä ilmoitus poliisille kans?
Tässä hänen YV:nsa mulle:
Hei, olet tällä hetkellä tehnyt suurimman
tarjouksen huutokaupassa.(iPhone 5S) Haluaisin tehdä kaupat sinun
kanssasi, jos se sopii teille.Haluan lopettaa huutokaupan jo nyt ja sinä
maksaisit minulle pian. jasinä maksaisit minulle, mitä olet tarjonnut.
(350 euroa)Ole hyvä jamaksa 358e sis. postikulut pankitillileni: , IBAN
tilinumero:EE192200221058140636, BIC/SWIFT koodi: HABAEE2X, Saaja: Holger Pöykiö,Lähetän pakettisi heti samana päivänä, kun maksu
näkyytililläni!Rahat tilille ennen klo 16 niin tavarat on sinulla
seuraavanapäivänä. Annan postin lähetystunnuksen heti tekstiviestill�
� kun olenpaketin laittanut matkaan.Annan sinulle palautetta annathan
sinäkinpalautetta minulle. Kiitos!T: Maja Karjalainen-Pöykiö
-
Re: Holger Pöykiö oli "Karjalainen"- Huuto.netissa
Aina. Voit tehdä sen vapaamuotoisesti ja sähköisesti.nimezis kirjoitti:Onneton vedättäjä, yritti eilen huijata mua,
Tee joko rikosilmoitus petoksen yrityksestä tai tutkintapyyntö. Molemmat käy.
Liitä mukaan tekstinä nuo saamasi viestit ja ota kuvakaappaus kohteesta, jota huusit. Näin on myöhemmin kättä pidempää.
Moni ei jaksa nähdä vaivaa ja tässä on se ongelma. Samoin pitäisi varmaan julkaista esitäytetty tutkintapyyntö netissä pdf muodossa, jolloin kynnys laskisi entisestään. Jotenkin tyhmää, ettei sitä ole jo tehty...
..
-
Holger Pöykiö jyrää
Ilmeisesti kaikille vähänkin valppaille, todellisuudentajuisille huutonetin käyttäjille on käynyt selville, että tämä "Holger Pöykiö" tekee sinnikkäitä, jatkuvia yrityksiä. Olin itse huutanut jotakin kamerakokoonpanoa pienehköllä avaussummalla ja kuinka ollakaan, sain parin päivön päästä meiliini seuraavan yksityisviestin:
"Hei, olet tällä hetkellä tehnyt suurimman tarjouksen huutokaupassa.(canon eos paketti) Haluaisin tehdä kaupat sinun kanssasi, jos se sopii teille. Haluan lopettaa huutokaupan jo nyt ja sinä maksaisit minulle, mitä olet tarjonnut. (510 euroa)Ole hyvä ja maksa 520e sis. postikulut pankitillileni: IBAN tilinumero:,EE192200221058140636,BIC/SWIFT koodi: HABAEE2X,Saaja: Holger Pöykiö,Lähetän pakettisi heti samana päivänä, kun maksu näkyy tililläni! Rahat tilille ennen klo 16 niin tavarat on sinulla seuraavana päivänä. Annan postin lähetystunnuksen heti tekstiviestillä kun olen paketin laittanut matkaan. Annan sinulle palautetta annathan sinäkin palautetta minulle. Kiitos!T: Heidi Pöykiö, heidi@radiologist.net"
Pöykiö?? Nimi kalskahti jotenkin tutulta ja tuttuhan se oli monille monista keskusteluista - näemmä. Viesti oli lähetetty minulle yöllä ja aamulla Huutonet oli jo sulkenutkin tunnuksen. Se, mikä pani heti kellot kilkattamaan, oli kaupatun paketin arvo, eli se oli ainakin kaksin verroin suurempi kuin tuo tarjoukseni. Itse ilmoitus oli mielestäni asiallinen ja siihen liittyvä kuvakin oli sitä. Eli, jälleen kerran: jos jokin näyttää liian uskomattomalta ollakseen totta, se ei ole totta.
"Hei, olet tällä hetkellä tehnyt suurimman tarjouksen huutokaupassa.(canon eos paketti) Haluaisin tehdä kaupat sinun kanssasi, jos se sopii teille. Haluan lopettaa huutokaupan jo nyt ja sinä maksaisit minulle, mitä olet tarjonnut. (510 euroa)Ole hyvä ja maksa 520e sis. postikulut pankitillileni: IBAN tilinumero:,EE192200221058140636,BIC/SWIFT koodi: HABAEE2X,Saaja: Holger Pöykiö,Lähetän pakettisi heti samana päivänä, kun maksu näkyy tililläni! Rahat tilille ennen klo 16 niin tavarat on sinulla seuraavana päivänä. Annan postin lähetystunnuksen heti tekstiviestillä kun olen paketin laittanut matkaan. Annan sinulle palautetta annathan sinäkin palautetta minulle. Kiitos!T: Heidi Pöykiö, heidi@radiologist.net"
Pöykiö?? Nimi kalskahti jotenkin tutulta ja tuttuhan se oli monille monista keskusteluista - näemmä. Viesti oli lähetetty minulle yöllä ja aamulla Huutonet oli jo sulkenutkin tunnuksen. Se, mikä pani heti kellot kilkattamaan, oli kaupatun paketin arvo, eli se oli ainakin kaksin verroin suurempi kuin tuo tarjoukseni. Itse ilmoitus oli mielestäni asiallinen ja siihen liittyvä kuvakin oli sitä. Eli, jälleen kerran: jos jokin näyttää liian uskomattomalta ollakseen totta, se ei ole totta.
-
Huuto.netissä on sellainen turvallisuusaukko, että kuka tahansa voi rekisteröityä yrityksenä ja avata "kaupan" laskulla, eli se maksetaan huuto.netille vasta jälkeenpäin. Tällä 50e/kk summalla saa käyttöön kaikki palvelut, kuten yksityisviestit, vaikka käyttäjä ei ole tunnistautunut mitenkään.
Kyseinen Holger Pöykiö on käyttänyt tätä ominaisuutta hyväkseen ja luonut kasapäin tunnuksia, jolla tekee näitä ohitarjouksia huuto.netin kautta.
Tämä kaveri on pitkän linjan ammattirikollinen ja saanut kasapäin tuomioita ennenkin eri maissa.
Huuto.netin turvallisuusongelmista on puhuttu jo vuosia, mutta tällaisen toiminnan estäminen ei ole Sanoman strategian mukaista, koska huuto.net ( Sanoma OY) yrittää saada mahdollisimman paljon myyjiä ja myyntikohteita palveluun, maksoi mitä maksoi.
..
Kyseinen Holger Pöykiö on käyttänyt tätä ominaisuutta hyväkseen ja luonut kasapäin tunnuksia, jolla tekee näitä ohitarjouksia huuto.netin kautta.
Tämä kaveri on pitkän linjan ammattirikollinen ja saanut kasapäin tuomioita ennenkin eri maissa.
Huuto.netin turvallisuusongelmista on puhuttu jo vuosia, mutta tällaisen toiminnan estäminen ei ole Sanoman strategian mukaista, koska huuto.net ( Sanoma OY) yrittää saada mahdollisimman paljon myyjiä ja myyntikohteita palveluun, maksoi mitä maksoi.
..