Canon 17-40/4L => pyynti 540€
-
Haluaisin huomauttaa että myös vastakkaiselle näkemykselle löytynee kannattajia.kunijo-1 kirjoitti:Tingi hyvä ihminen! Ei tuo myyjä käsittääkseni ole niin läpeensä paha ihminen, ettei sen kanssa kannattaisi yrittää keskustella hinnasta.
Toki meikäläisen kanssa voi keskustella hinnasta. Aloitan keskustelun nyt vaikka ihan itse ja pudotan pörssiromahduksen kunniaksi pyyntihintaa kympillä tasolle 540€. Samalla kerron että pistän ne pari ikuisuuksia myymättöminä roikkunutta Octaa joskus lähiaikoina myyntiin.
Se on helppoa.Hörpeli kirjoitti:Aina voi yrittää sopia osamaksusta :)
Kauppahinta kerralla kouraan ja jos haluaa maksaa ylimääräistä niin sen voi tehdä itse valitsemallaan aikataululla vaikka Kirkon Ulkomaanavun tai SPR:n katastrofiavun tilille.
Äläkä Henna liikaa mun palsta- tai yksäriärähtelyjä pelästy. Oot varmaan ihan kiva ja kiltti ihminen.
Oikein mukava ostaja voi saada pari jalavaklapia kaupan päälle mutta vain siinä tapauksessa että osaa arvostaa moista arvopuuta.
-
Kyllähän minä sen olen huomannut, mutta ajattelin, että nyt kun on noita paloittelumurhaajia sun muita liikkeellä, niin sinun erityisominaisuuksillasi ei ole uutisarvoa juuri tällä hetkellä. Siksi jätin ne mainitsematta.Konditiona kirjoitti:Haluaisin huomauttaa että myös vastakkaiselle näkemykselle löytynee kannattajia.
-
Ahaa...kunijo-1 kirjoitti:Kyllähän minä sen olen huomannut, mutta ajattelin, että nyt kun on noita paloittelumurhaajia sun muita liikkeellä, niin sinun erityisominaisuuksillasi ei ole uutisarvoa juuri tällä hetkellä. Siksi jätin ne mainitsematta.Konditiona kirjoitti:Haluaisin huomauttaa että myös vastakkaiselle näkemykselle löytynee kannattajia.
Siinä tapauksessa annettakoon ylimääräisenä tiedonantona sellainen lausunto, että en aio paloitella, maustaa, grillata, napostella välipalana tai muutenkaan nirhata ostajakandidaatteja. Vaarallisinta hengen ja terveyden kannalta on taipumukseni ikävystyttää ihmiset hengiltä loputtomalla jorinalla jostain sellaisesta josta ihmiset ensin ovat kiinnostuneita mutta heti kuunneltuaan kolme tuntia monotonista luennointiani tulevat siihen tulokseen ettei se nyt sitten kuitenkaan ollut niin viehättävä aihepiiri.
Erityisominaisuuksillani ei ole koskaan ollut mitään uutisarvoa. Noin yleensä ottaen media ei arvosta sellaisia henkilöitä jotka kykenevät lietelammikkoon sukellettuaan laulamaan "What shall we do with the drunken sailor" -laulun kaikki noin kuusisataa folkloristien tuntemaa säkeistöä ilman että lietettä menee yhtään suuhun. Itse olen tyytyväinen siihen että median mielenkiinto ei moiseen suuntaudu, sillä valitettavasti laulan pahasti nuotin vierestä. Sitä paitsi noin sadannen säkeistön jälkeen alkaa henki loppua joten osa säkeistöistä pitää laulaa ilmaa sisäänpäin kiskoen ja se näyttää lietelammikossa vielä pahemmalta kuin miltä se kuulostaa.
Eli vaikka ketjussa esiintyy hiukkaisen poikkeavassa määrin off topicointia ja leikinlaskua niin putki ja myyntitapahtuma ovat kuitenkin kaikin puolin asiallisia.
-
En varmasti säikähdä! Minäkin lauon asioita aina ilman suodatinta joten suotakoon meille kaikille tähän kesään hieman vapaa muotoisempaa tekstinsyöttöä :DKonditiona kirjoitti:Haluaisin huomauttaa että myös vastakkaiselle näkemykselle löytynee kannattajia.kunijo-1 kirjoitti:Tingi hyvä ihminen! Ei tuo myyjä käsittääkseni ole niin läpeensä paha ihminen, ettei sen kanssa kannattaisi yrittää keskustella hinnasta.
Toki meikäläisen kanssa voi keskustella hinnasta. Aloitan keskustelun nyt vaikka ihan itse ja pudotan pörssiromahduksen kunniaksi pyyntihintaa kympillä tasolle 540€. Samalla kerron että pistän ne pari ikuisuuksia myymättöminä roikkunutta Octaa joskus lähiaikoina myyntiin.
Se on helppoa.Hörpeli kirjoitti:Aina voi yrittää sopia osamaksusta :)
Kauppahinta kerralla kouraan ja jos haluaa maksaa ylimääräistä niin sen voi tehdä itse valitsemallaan aikataululla vaikka Kirkon Ulkomaanavun tai SPR:n katastrofiavun tilille.
Äläkä Henna liikaa mun palsta- tai yksäriärähtelyjä pelästy. Oot varmaan ihan kiva ja kiltti ihminen.
Oikein mukava ostaja voi saada pari jalavaklapia kaupan päälle mutta vain siinä tapauksessa että osaa arvostaa moista arvopuuta.
Itse olen sitä koulukuntaa etten lähde osamaksuilla mitään ostamaan. Ostan sen mihin on varaa, vaikka sitten hammasta purren, mutta se on kuitenkin järkevintä.
-
No pistä mulle yksärinä tieto siitä että mihin hintahaarukkaan sulla on varaa niin katsotaan päästäänkö sopimukseen hinnasta.Henna101 kirjoitti: Itse olen sitä koulukuntaa etten lähde osamaksuilla mitään ostamaan. Ostan sen mihin on varaa, vaikka sitten hammasta purren, mutta se on kuitenkin järkevintä.
Voit toki tulla koekuvaamaan tuon putken vaikka et olisikaan ihan varma siitä että päästäänkö hinnasta sopuun vai ei.
Laitetaan maininta editinä ettei ilmoitus nouse turhaan muiden tielle:
Vaikuttaa siltä että eräs palstalainen olisi ostamassa tämän putken + suojafiltterin. Asia ratkennee lähipäivinä. Putkea voi toki kysellä mutta tällä edellä mainitulla tapauksella on luonnollisesti ykkösvaraus jos hän vahvistaa asian omalta suunnaltaan.