**MYYTY**Peleng 8mm/3.5 Fish-Eye (Nikon+M42)

Vain yksityishenkilöille. EI FIRMOILLE. Myydään valokuvaukseen liittyvää käytettyä tavaraa. Muista mainita *paikkakunta*! Puhno? Älä nosta ilmoitustasi alle viikon välein (=käytä sen sijaan Muokkaa-nappia!). HINTA PAKOLLINEN.

----Yksityisviesti pysyy Lähtevät-kansiossa, kunnes vastaanottaja on lukenut yv:n. => lukemisen jälkeen siirtyy Lähetetyt-kansioon. ---
nmrl
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nmrl »

nmrl kirjoitti: Mut ehkä jätetään tää topikki rauhaan ja jos jollekki joku on vielä epäselvää niin YV:tä tännepäin.
Kanadasta tilasin,saksaan rahat ja tsekeistä lähetettiin.Ei tullia. Postista sai hakea. Muistaakseni postikuluineen tuli mulla 180 euroa. Jos ei ollut näin niin ei ne postikulut paljoa ollu.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

Osalle on tullut alvit ja tullit päälle, osalle ei.
e338

Viesti Kirjoittaja e338 »

Itse tilasin juuri kanadasta http://eastwave.ca/
Maksoin US$309 paypalilla ($289+toimitus $20). Linssi saapui Valkovenäjältä about 1,5 viikossa. Ei tullia tai alvia.
Hinta kokonaisuudessan tuo USD309 = 230euroa
petrus

Viesti Kirjoittaja petrus »

Tilasin myös. Jouduin maksamaan sekä tullia ettö alvia. Kalliiksi tuli - turhan kalliiksi. H:ki - Vantaan lentotullikamari on aina ollut tarkka - ainakin minun kohdallani. Tilasin sitten mitä vaan EU:n rajojen ulkopuolelta. Jos joku ei maksa alvia, kysymys on pelkästä tuurisa.
certum est quia impossible est.
zimii

Viesti Kirjoittaja zimii »

Hintaa pudotettu 250:een ja sillä lähtee!!
Snowsoul

jeps

Viesti Kirjoittaja Snowsoul »

petrus kirjoitti:Tilasin myös. Jouduin maksamaan sekä tullia ettö alvia. Kalliiksi tuli - turhan kalliiksi. H:ki - Vantaan lentotullikamari on aina ollut tarkka - ainakin minun kohdallani. Tilasin sitten mitä vaan EU:n rajojen ulkopuolelta. Jos joku ei maksa alvia, kysymys on pelkästä tuurisa.
Itelle tuli EastWavelta ilman ongelmia. Kannattaa tilata vaikka vähän syrjempään jos meinaa aina jäähä.
superdeer

Viesti Kirjoittaja superdeer »

mistä saa netistä halvemmalla kuin 270 e ! ?
Vastaa Viestiin