Kanadasta tilasin,saksaan rahat ja tsekeistä lähetettiin.Ei tullia. Postista sai hakea. Muistaakseni postikuluineen tuli mulla 180 euroa. Jos ei ollut näin niin ei ne postikulut paljoa ollu.nmrl kirjoitti: Mut ehkä jätetään tää topikki rauhaan ja jos jollekki joku on vielä epäselvää niin YV:tä tännepäin.
**MYYTY**Peleng 8mm/3.5 Fish-Eye (Nikon+M42)
-
- Viesti:
-
- Site Admin
- Viesti:
-
Itse tilasin juuri kanadasta http://eastwave.ca/
Maksoin US$309 paypalilla ($289+toimitus $20). Linssi saapui Valkovenäjältä about 1,5 viikossa. Ei tullia tai alvia.
Hinta kokonaisuudessan tuo USD309 = 230euroa
Maksoin US$309 paypalilla ($289+toimitus $20). Linssi saapui Valkovenäjältä about 1,5 viikossa. Ei tullia tai alvia.
Hinta kokonaisuudessan tuo USD309 = 230euroa
-
Tilasin myös. Jouduin maksamaan sekä tullia ettö alvia. Kalliiksi tuli - turhan kalliiksi. H:ki - Vantaan lentotullikamari on aina ollut tarkka - ainakin minun kohdallani. Tilasin sitten mitä vaan EU:n rajojen ulkopuolelta. Jos joku ei maksa alvia, kysymys on pelkästä tuurisa.
certum est quia impossible est.
-
jeps
Itelle tuli EastWavelta ilman ongelmia. Kannattaa tilata vaikka vähän syrjempään jos meinaa aina jäähä.petrus kirjoitti:Tilasin myös. Jouduin maksamaan sekä tullia ettö alvia. Kalliiksi tuli - turhan kalliiksi. H:ki - Vantaan lentotullikamari on aina ollut tarkka - ainakin minun kohdallani. Tilasin sitten mitä vaan EU:n rajojen ulkopuolelta. Jos joku ei maksa alvia, kysymys on pelkästä tuurisa.