UPS paketin seuranta

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
Rogga

UPS paketin seuranta

Viesti Kirjoittaja Rogga »

mä olin tilannu pixxass.de nettikaupasta tuotteen, ups kuljetti, paketti meni siististi saksan läpi mutta Kööpenhaminassa Glostrupin lentoasemalle
seurannassa tämmnönen:
HELSINKI, FI

A HOLD HAS BEEN REQUESTED. PAYMENT MUST BE MADE PRIOR TO RELEASE

mitäs tää tarkottaa
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
kohan

Re: UPS paketin seuranta

Viesti Kirjoittaja kohan »

Rogga kirjoitti:mä olin tilannu pixxass.de nettikaupasta tuotteen, ups kuljetti, paketti meni siististi saksan läpi mutta Kööpenhaminassa Glostrupin lentoasemalle
seurannassa tämmnönen:
HELSINKI, FI

A HOLD HAS BEEN REQUESTED. PAYMENT MUST BE MADE PRIOR TO RELEASE

mitäs tää tarkottaa
Maksu pitää suorittaa UPS:n tilille ennen kuin tavara liikkuu eteen päin. Ota yhteyttä UPS:än.
...kuvia lisätään myöhemmin...
http://kohan.1g.fi/
Rogga

mitäs mä sanon ku se on cod toimitustapa
mjalka

Viesti Kirjoittaja mjalka »

Ainakin pääkaupunkisuedulla tuo ei tarkoita mitään eli paketti tulee kotiovelle ja läähätille ladotaan seteleitä käteen paketin saapuessa. Jossain perähikiällä maksu täytyy suorittaa etukäteen.

Parhaiten ongelmiin vastaa UPS:n asiakaspalvelu.
-EeKe-

Viesti Kirjoittaja -EeKe- »

Ei tosta kannata välittää. Ne puljaa vaan papereita, kohta se paketti tulee. Mulla oli sama ilmoitus ja meni ~48h tuosta kunnes puhelin soi ja sovittiin koska sekä mihin kuski tulee.

Edit: katos, mjalka tiesi tarkemmin.
Jari-Matti

Viesti Kirjoittaja Jari-Matti »

-EeKe- kirjoitti:Ei tosta kannata välittää. Ne puljaa vaan papereita…
Amerikoissa kehitellyssä prosessissa olisi tosiaan vielä pientä laittoa: Kun soitin UPSille ja vaihdoin jakeluosoitteen kotoa työpaikalle, se poiki seuraavan viestin:

UPS -ilmoitus poikkeustilanteesta
Lähettäjän pyynnöstä ilmoitamme, että seuraavan lähetyksen toimitusaika on muuttunut.

Paketti tuli kyllä ajallaan oikeaan osoitteeseen kun Tampereen UPSista oli ensin soitettu ja varmistettu, että minulla on tarpeeksi käteistä.

[off-topic] Prioriteetit tuntuivat olevan hanskassa: Pojalla oli hieno vekotin, jolla allekirjoitin vastaanottoni lcd-ruudulle, mutta ei pankkikortinlukijaa, joka herra paratkoon on jo pitkän matkan bussikuskeilla ja VR:n konnareillakin. Minun piti kuitata saaneeni tavarat, mutta en saanut kuittia antamistani rahoista. [/off-topic]
Rogga

no ny muutin osotten toiseen nii ny voi maksaa käteisellä
Vastaa Viestiin