Parhaat valokuvauspaikat

Mikä tahansa kuvaukseen liittyvä, häät, koulukuvaukset, tekijänoikeudet, kuvaajan/kuvattavan oikeudet jne. jne.
Vastaa Viestiin
Werty-

Parhaat valokuvauspaikat

Viesti Kirjoittaja Werty- »

Hyvien valokuvien saaminenhan ei riipu täysin valokuvattavasta kohteesta. Hyvästä kohteesta voi saada helposti kauniin kuvan ja sinällään rumasta kohteesta esim. ongen koukusta voi saada hienon kuvan.
Jokatapauksessa kyselen hienoja valokuvauspaikkoja suomessa. Maisemakohteita, rakennuksia yms.
Missä teidän mielestänne on ollut inspiroivimmat kuvauspaikat?
Vaihtoehtoisesti voit kertoa mielenkiintoisista kuvauskohteista, esim. esineistä, vaikkakin on vaikea aihe.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Ouvinen

Viesti Kirjoittaja Ouvinen »

Porin Vähäraumalla sijaitseva vanha armeijan makasiini oli inspiroiva, samoin Helsingin Laajasalossa sijaitseva Kruunuvuorenlammen alue rauniomökkeineen. Ja tietysti Ahveniston moottorirata. ;)
Matti Ouvinen - Vastaan sinulle, vaikka kirjoittaisit jonkun muun nimellä...
^Nanook^
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ^Nanook^ »

9-10.7.2005 Alastaron moottorirata. Minä ainakin olen siellä silloin =)
laite

Viesti Kirjoittaja laite »

Tossa työmatkan varrella on pari erittäin kiehtovaa kohtaa. Kuvaa en ole vielä ottanut, koska se vaatii pari asiaa:

a) Kamera mukana
b) Sopiva valo ja sopiva sää

Ikävä kyllä, joka ikinen kerta kun kohta a täyttyy, niin kohta b ei täyty. Ja sama homma toimii myös toisinpäin. Onneksi nyt on tuollainen pienempi filmirunko med sopiva 24mm objektiivi kiinnitettynä aina työmatkoilla repussa, sopivaa ilmaa odotellessa...
mäkikuisma

Viesti Kirjoittaja mäkikuisma »

laite kirjoitti:... pienempi filmirunko med sopiva 24mm objektiivi....
Älyttömän näppärä setti. Monasti mukana itselläkin.
asahita

Viesti Kirjoittaja asahita »

Kannattaa varmaan katsella kaupunkien torit ja puistot,kansallispuistot ja itselläni käytössä on GT-kartasto,johon on merkitty tähdellä (*)hyvä maisemakohta. Nämä koko maanlaajuisesti, mutta itse aloittaisin tutkimalla oman paikkakunnan ja/tai aivan lähikuntien paikkoja ja maisemia.Nämä kun tuntee hyvin,niin niistä saa huomattavasti enemmän irti valokuvauksellisesti.
Lisättynä eri vrk-ajat,vuodenajat,ym. sääilmiöt.
veshut

Viesti Kirjoittaja veshut »

Luonto.
mikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikko »

Tietty oma studio.
*Pro Mikko Laakso*
fleck

Viesti Kirjoittaja fleck »

Itse kuvaan enimmäkseen joella ja metsässä/metsälammella. Olen aina pitänyt vedestä, lisäksi tykkään heijastumis-"efektistä". Ihmisten joukossa en halua kuvata, pelkään ihmisiä :) Ainakaan en tykkää niiden kummastelevan, että mitä se oikein siinä tekee. Näitä pikkukaupungin (10 000 asukasta) varjopuolia.
Aasi

Viesti Kirjoittaja Aasi »

Ouvinen kirjoitti:..........samoin Helsingin Laajasalossa sijaitseva Kruunuvuorenlammen alue rauniomökkeineen.........

Itse pidän myös tuosta paikasta. Jotenkin kiehtovaa hiljaisuutta ja rauhaa. Tulee käveltyä useinkin kun on tuossa ihan naapurissa.

Lisäksi pidän erityisesti valkeala-repoveden kansallispuisto ja automatkoilla 5000km /kesä itäeurooppaa ei taatusti kuvauspaikat helpolla lopu. Idässä on vähän samaa kuin tuolla kruunuvuorenlammella tuo raunioiden kiehtovuus ja mennyt aika.
Ouvinen

Siinä yksi vanha kuva vuorilammelta...

http://www.rytomulli.org/ouvinen/misc/autiotalo.jpg
mikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikko »

Ouvinen kirjoitti:Siinä yksi vanha kuva vuorilammelta...http://www.rytomulli.org/ouvinen/misc/autiotalo.jpg
Eipä kovin kehuttava kuva, tärähtänyt, ei tainut putkessa valovoimaa piisata?
*Pro Mikko Laakso*
Ouvinen

Huono skanni, ei tärähtänyt. Putki oli 28/1.8...
Vastaa Viestiin