Morjesta!
Mulla intohimona luontokuvaus ja sillä on ollut luontevin aloittaa kuvaaminen. Nyt olen tykännyt myös kuvata häitä ja muita juhlia, sekä ihmisiä muutenkin. Teen myös töitä yhteistyössä SaPKon kanssa tuottaen sisältöä suosiaalisen median kanaviin ja nettisivuille.
Mun kuvauksiin voitte tutustua nettisivuillani.
Facebookissa voi sivusta tykkäillä täällä!
Ja sitten on vielä Instagram jossa voi seurata nimimerkkiä @petrisaarelainen.
Monimuotoiset kuvaukset
-
Ihan tyylikkään yksinkertaiset sivut mutta sellainen tökkäsi silmääni, että nuo kansioden yläkuvat eivät kyllä yhtään mätsää sisällön kanssa.
Esimerkiksi Luonto-albumissa tuo esikatselukuva on väreiltään aivan överi eikä anna ainakaan minulle hyvää kuvaa luontokuvaajasta.
Ihmiset-albumissa taas tosi harmaa kaupunkikuva joka ei kyllä mielestäni kuvaa ihmiskuvausta millään lailla, vaikka ymmärränkin mitä siinä on haettu takaa.
Hääkuvassa ekana on taas kuva josta tulee ensivaikutelma hautajaistunnelmasta.
Urheilussa taas ekana kuvana täysin pysähtynyt ja kuollut tunnelma tyhjine katsomoineen. Varsinkin, kun itse kansiosta löytyy heti parempia kuvia joissa menoa ja tunnelmaa.
Sillä vastasin, koska nyt menee noiden esikatselukuvien takia hyvä potentiaali hukkaan. Jos olisin kuvaajaa vailla niin en olisi edes katsonut noita muita kuvia (jotka siis hyviä) noiden esikuvien perusteella.
Esimerkiksi Luonto-albumissa tuo esikatselukuva on väreiltään aivan överi eikä anna ainakaan minulle hyvää kuvaa luontokuvaajasta.
Ihmiset-albumissa taas tosi harmaa kaupunkikuva joka ei kyllä mielestäni kuvaa ihmiskuvausta millään lailla, vaikka ymmärränkin mitä siinä on haettu takaa.
Urheilussa taas ekana kuvana täysin pysähtynyt ja kuollut tunnelma tyhjine katsomoineen. Varsinkin, kun itse kansiosta löytyy heti parempia kuvia joissa menoa ja tunnelmaa.
Sillä vastasin, koska nyt menee noiden esikatselukuvien takia hyvä potentiaali hukkaan. Jos olisin kuvaajaa vailla niin en olisi edes katsonut noita muita kuvia (jotka siis hyviä) noiden esikuvien perusteella.
-
Kiitos palautteesta, muutinkin tuonne urheilu-puolelle toisen kuvan. :-)teki1 kirjoitti:Ihan tyylikkään yksinkertaiset sivut mutta sellainen tökkäsi silmääni, että nuo kansioden yläkuvat eivät kyllä yhtään mätsää sisällön kanssa.