Räikkösen hääkuva
-
Räikkösen hääkuva
Iltalehdestä pongasin Kimi Räikkösen virallisen hääkuvan ja kunnon dcnettiläisiläisenä kuvasta ei välittynyt verkkokalvolle muutakuin karmea irtokäsi.
Luulis että Kimin palkalla olis varaa palkata sellainen kuvaaja joka ei kuvaa irtokäsiä :D
Luulis että Kimin palkalla olis varaa palkata sellainen kuvaaja joka ei kuvaa irtokäsiä :D
-
Iltalehti on vetänyt sua höplästä, sillä Ilta-Sanomilla on yksinoikeus viralliseen hääkuvaan. Eikö olekin hieno: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000037799.html
-
Eikun tänään se on kai sitten julkaistu. Mitä hittoa ne sekoili edellisessä että "tänään" eli 4.8.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001235777.html
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001235777.html
-
Voishan se olla parempi, mutta who cares..
Kuvien hyvyys mallien tärkeyden mukaan kenties. Kai oma napa on kutakin lähempänä ja seuraavaksi toiseksi lähimpien, mutta että Kimmi ja Mindu? Ne on kattonut keltasilta sivuilta fotarin. Tai joku tuttu on niille sen järkänny. Keskinkertaisia kuvia on maailma täynnä - myös ammattilaisten ottamina.
Kuvien hyvyys mallien tärkeyden mukaan kenties. Kai oma napa on kutakin lähempänä ja seuraavaksi toiseksi lähimpien, mutta että Kimmi ja Mindu? Ne on kattonut keltasilta sivuilta fotarin. Tai joku tuttu on niille sen järkänny. Keskinkertaisia kuvia on maailma täynnä - myös ammattilaisten ottamina.
-
Re: Räikkösen hääkuva
Ihminen oppii jo varhain, että jos henkiön käsi on jonkun henkilön tai esineen ympärillä, kyseessä on yksi ja sama käsi, vaikka se katkeaakin olkapäästä ja toisessa paikassa on ranteesta alkava "toinen käsi".puuhapete kirjoitti:Iltalehdestä pongasin Kimi Räikkösen virallisen hääkuvan ja kunnon dcnettiläisiläisenä kuvasta ei välittynyt verkkokalvolle muutakuin karmea irtokäsi.
Tai näin siis ihmiset oppivat keskimäärin.
Matti Vuori
-
Ihan hyvä aihe kuitenkin vaikka olin vähän että who cares. Täytyyhän sitä jostain puhua, niin miksei tästä.
Jos tuota kättä ei näkyisi, voisi tulla vähän omituinenkin vaikutelma. Tai jos ei, niin voi kysyä, mahtaisiko kuva silloin lähestyä jopa keskinkertaisyyden ydintä eli siitä katoaisi se vähäkin taika valokuvana?
Jos tuota kättä ei näkyisi, voisi tulla vähän omituinenkin vaikutelma. Tai jos ei, niin voi kysyä, mahtaisiko kuva silloin lähestyä jopa keskinkertaisyyden ydintä eli siitä katoaisi se vähäkin taika valokuvana?
-
No mutta missä on nyt kaikki ne mun oppi-isät jotka opastivat valokuvauksen vakavaan maailmaan kun otin ensimmäisiä haparoivia askelia valokuvaajan kivikkoisella polulla. Silloin muistan kuinka yksi vaarallisimmista virheistä oli irtokäsi, päästä kasvavat tolpat ja vino horisontti.
Olenko siis harhaanjohdettu täysin? :D
Olenko siis harhaanjohdettu täysin? :D
-
- Viesti:
Tämä Jenni taitaa olla eksä.mirrored kirjoitti:Iltalehti on vetänyt sua höplästä, sillä Ilta-Sanomilla on yksinoikeus viralliseen hääkuvaan. Eikö olekin hieno: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000037799.html
insinöörikuvaaja | Flickr | Kuvaajat.com | fb
-
No niin, arvoitus ratkaistu. Uutisen vuosi on 2004. :Dharrin kirjoitti:Tämä Jenni taitaa olla eksä.mirrored kirjoitti:Iltalehti on vetänyt sua höplästä, sillä Ilta-Sanomilla on yksinoikeus viralliseen hääkuvaan. Eikö olekin hieno: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000037799.html
Vaan verratkaapa kuvia! On tämänvuotinen ihan eri luokkaa kuitenkin. Irtokädetkin on huonompia vanhassa.
-
-
No olis mukava päästä näkemään se THE kuva. Monesti on tullut ihmeteltyä esim. kuninkaallisten ns. virallisia potretteja niin luvalla sanoen aika tylsiä ja tavallisia räpsyjä monet niistä on. En tarkoita että niiden pitäisikään olla mitään tajunnanräjäyttäviä erikoisuuksia mutta edes jonkinlaista yritystä toivoisi.
-
Ehkä jotain tällaista....
Tai sitten ei...
Tuollahan noita on lisää http://www.andreapitti.com/wedding-porfolio/
Tai sitten ei...
Tuollahan noita on lisää http://www.andreapitti.com/wedding-porfolio/
Fifty-forty
-
No nimenomaan ei mitään tollasta överiä mutta hiukan yritystä. Itse olen edelleen sitä mieltä että suurin osa nimekkäiden valokuvaajien gallerioissa olevista "hienoimmista" hääkuvista on toteutettu ammattimallien avulla ja silloin kun vallitseva valo on parhaimmillaan.
Mielestäni tämä on tietyllä tavalla "huijausta" koska harvemmin oikeassa hääkuvauksessa päästään vaikuttamaan niin hyvin lokaatioihin, säähän ja vallitsevaan valoon. "Huijauksella" tarkoitan sitä että kun asiakkaat katsovat näitä kuvia ja kuvittelevat että heistäkin on mahdollista saada noin upeat hääkuvat. Sitten kun kuvauksen realiteetit ja reunaehdot on lyöty pöytään niin voi tulla pettymys että miks meistä ei saatukaan niitä upeita kuvia.
Lisäys: Itse käyn asiakkaiden kanssa keskustelun tästä. Kerron että jokainen galleriassa ja facessa oleva hääkuva on otettu oikeasta häätilanteesta mutta jokainen hääkuvaus on omanlaisensa prosessi ja siihen vaikuttaa moni tekijä joten ainut mitä voin luvata on että teen parhaani sillä ammattitaidolla mitä minulle on näinä vuosina kertynyt. Tähän saakka ei ole vielä kertaakaan tullut negatiivista palautetta mutta silti jokainen hääkuvaus on stressitilanne ja mielessä on että joskus homma voi mennä pieleenkin. Tietenkin kokemus auttaa minimoimaan sitä riskiä mutta aina ei voi itse vaikuttaa kaikkeen.
Mielestäni tämä on tietyllä tavalla "huijausta" koska harvemmin oikeassa hääkuvauksessa päästään vaikuttamaan niin hyvin lokaatioihin, säähän ja vallitsevaan valoon. "Huijauksella" tarkoitan sitä että kun asiakkaat katsovat näitä kuvia ja kuvittelevat että heistäkin on mahdollista saada noin upeat hääkuvat. Sitten kun kuvauksen realiteetit ja reunaehdot on lyöty pöytään niin voi tulla pettymys että miks meistä ei saatukaan niitä upeita kuvia.
Lisäys: Itse käyn asiakkaiden kanssa keskustelun tästä. Kerron että jokainen galleriassa ja facessa oleva hääkuva on otettu oikeasta häätilanteesta mutta jokainen hääkuvaus on omanlaisensa prosessi ja siihen vaikuttaa moni tekijä joten ainut mitä voin luvata on että teen parhaani sillä ammattitaidolla mitä minulle on näinä vuosina kertynyt. Tähän saakka ei ole vielä kertaakaan tullut negatiivista palautetta mutta silti jokainen hääkuvaus on stressitilanne ja mielessä on että joskus homma voi mennä pieleenkin. Tietenkin kokemus auttaa minimoimaan sitä riskiä mutta aina ei voi itse vaikuttaa kaikkeen.
Viimeksi muokannut puuhapete, Elo 08, 2016 18 : 14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Noh, parempaa/nimekkäämpäähän sä Räikköseltä odotit, ja tämän se valitsi. Ehkä reunaehdot ei sitten täyttyneet, jos ei tuota Iltiksen "virallista" parempaa synny ;-)puuhapete kirjoitti:No nimenomaan ei mitään tollasta överiä mutta hiukan yritystä. Itse olen edelleen sitä mieltä että suurin osa nimekkäiden valokuvaajien gallerioissa olevista "hienoimmista" hääkuvista on toteutettu ammattimallien avulla ja silloin kun vallitseva valo on parhaimmillaan.
Fifty-forty
-
- Viesti: