Pari hääkuvaa
-
Pari hääkuvaa
Tällästä puuhastelua tällä kertaa....
-
- Viesti:
-
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Jotkut tykkää matalammasta kontrastista/sävyalasta ja tässä toi mustan nosto ei ole mun silmään kauheen korkee edes :) Makuasioitahan nää toki.Maffer kirjoitti:Haaleus ihmetyttää. Miksi musta ei voi olla vaan mustaa? Puvusta saa varmasti sävyjä esiin kun siellä kuitenkin on ruutia kennossa.
Mun mielestä tää on taiteellisena tehokeinona hiukan samanlainen kun mustavalkoisuus. Kaikesta tallennetusta datasta valitaan haluttu osa ja heitetään 'liika' pois :)
-
Toki, se on vain eri asia kuka sitä pitää onnistuneena taiteena :-) Kuvien muut tekniset puutteet häiritsee tässä myös koko ajan, eli vaikea sanoa millaisen osan tästä nämä sävyt muodostavat...Ville^K kirjoitti: Mun mielestä tää on taiteellisena tehokeinona hiukan samanlainen kun mustavalkoisuus. Kaikesta tallennetusta datasta valitaan haluttu osa ja heitetään 'liika' pois :)
--------
Aves!
Aves!
-
- Viesti:
-
Hääkuvissa haalistaminen on kovasti pop. Mielestäni ihan toimiva tehokeino, eikä sitä tässä ole edes viety kovin pitkälle. Mutta pitää kuitenkin muistaa, että kyseessä on nimenomaan tehokeino - sellainen joko toimii tai sitten siihen kyllästyy äkkiä.Sakke_K kirjoitti:Toki, se on vain eri asia kuka sitä pitää onnistuneena taiteena :-) Kuvien muut tekniset puutteet häiritsee tässä myös koko ajan, eli vaikea sanoa millaisen osan tästä nämä sävyt muodostavat...Ville^K kirjoitti: Mun mielestä tää on taiteellisena tehokeinona hiukan samanlainen kun mustavalkoisuus. Kaikesta tallennetusta datasta valitaan haluttu osa ja heitetään 'liika' pois :)
Nämä kuvat ovat kokonaisuutena rehellisempiä ja sopivasti rouheampia kuin mitä olen puuhapeteltä aikaisemmin nähnyt. Poissa on muovisuus. Miehen pään ympärillä oleva pieni halo kuitenkin häiritsee.
Eka kuvassa olisi polttoväli voinut tosiaan olla pidenpi, mutta että 500mm :-) 35mm sijasta 45mm olisi jo voinut tehdä paljon. Telellä tulee toisenmoisia kuvia joissa ei samaa tehoa olisi.
-
Jopas Mafferi on nyt kriittisellä päällä näitä tuotoksia kohtaan :)
Polttoväli mopokuvassa oli harkittu. Koska mopolla oli pariskunnalle tärkeä merkitys niin sen vuoksi korostin sitä tarkoituksella. Halusin myös taivasta tarpeeksi mukaan. Kuvista on olemassa myös normi sävyillä olevat versiot mutta kuvattavat olivat aivan haltioissaan näistä ja omasta mielestänikin nää on aika onnistuneet ja sopivasti erilaisia jos mun tuotantoo kattoo. Toi pään halo oli tekninen kömmähdys ja on korjattu asiakkaalle annettuun versioon.
Mutta kiitoksia mielenkiinnosta ja kommenteista.
Polttoväli mopokuvassa oli harkittu. Koska mopolla oli pariskunnalle tärkeä merkitys niin sen vuoksi korostin sitä tarkoituksella. Halusin myös taivasta tarpeeksi mukaan. Kuvista on olemassa myös normi sävyillä olevat versiot mutta kuvattavat olivat aivan haltioissaan näistä ja omasta mielestänikin nää on aika onnistuneet ja sopivasti erilaisia jos mun tuotantoo kattoo. Toi pään halo oli tekninen kömmähdys ja on korjattu asiakkaalle annettuun versioon.
Mutta kiitoksia mielenkiinnosta ja kommenteista.
-
- Viesti:
Tuo oli vaan tuommoista pohdintaa kun kerran kysyttiin että mikä mättää. Ymmärrän oikein hyvin että jos pariskunta diggaa niin olet myös onnistunut.
Mä ajattelen vähän hassusta näkökulmasta näitä kun en oikeasti ymmärrä touhusta mitään. Vain että koska omissa ruuduissa pyrin yleensä säätämään kontrastin kohdalleen niin silloin tekisin niin ehkä sellaisissakin kuvissa mitä ei niin usein tule yritettyä.
Mä ajattelen vähän hassusta näkökulmasta näitä kun en oikeasti ymmärrä touhusta mitään. Vain että koska omissa ruuduissa pyrin yleensä säätämään kontrastin kohdalleen niin silloin tekisin niin ehkä sellaisissakin kuvissa mitä ei niin usein tule yritettyä.