kohta se alkaa..

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
suitsa
Viesti:

kohta se alkaa..

Viesti Kirjoittaja suitsa »

Alkaa olemaa parhat kuvaus kelit käsillä. Vielä muutamia päiviä ja aamun sumut ovat parhaimillaan.
Laitetaan pari kuvaa loppukesän sumuista. Kaipaan mielipiteitä näistä, koska itsellä tuntuu junnaavan paikoilaan kuvaus ideat.
Jotain uutta pitäisi keksiä...
Kuva

Kuva

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
©pjm

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

Sanon suoraan sen vaikka raipan iskuja tulis. :(

Elikkä jos itse ottaisin vastaavia kuvia niin rajaisin toisin. "Horisontti" kuvan puolessavälin syö kuvan yläosan tehoa nyt. Alaosasta ainakin 1/3 osa huutin tuuttiin niin silloin sinun hahmolla ja taivasosuudella olisi enempi painoarvoa.

Muuten kyllään tykkään kuvista mutta tällä hetkellä skrollaan kaikki kuvat niin että tuo jumalattoman painava alaosa katoaa.

Hyviä loppukesän usvakelejä sinulle. ;)

Edit. Paree ottaa pois puolet maallisesta osuudesta...
Matti_JH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

Mystisen hienoja, usvaisen pellon voi melkein haistaa.

Ykköskuvasta kysymys; Auringon kajo on oikealla ja kuunsirppi vasemmalla. Kuitenkin kuun valaistu osa on poispäin auringosta.

Eli kuun jos kääntäisi.. ;)
liuzka

Viesti Kirjoittaja liuzka »

Mielestäni erittäin potentiaalisia ja tykkään värimaailmasta ja tunnelmasta. Sitten hieman rakentavaa palautetta:
-Kuten yllä todettiinkin, niin rajauksella saisi vähän enemmän ehkä kuvista irti. Tosin tämä tulisi mielelläään suunnitella jo kuvasu hetkellä.
-Toinen asia mikä minua hieman häiritsee on että kuvissa esiintyvän hahmon viesti/tarina ei oikein jotenkin aukene minulle. Nyt kun kuvat esitetään irrallaan, niin hahmoa ei osaa oikein linkata mihinkään ja sen on sen verran pieni ettei siitä saa oikein kiinni. En tiedä saisiko hahmosta jollain rekvisiitalla hieman kiinnostavamman, joka kertoisi myös tarinaa mikä on hahmon funktio.
nsamppa

Viesti Kirjoittaja nsamppa »

Hyvää vinkkiä täältä kansalta tullut.

Allekirjoitan myös ton rajaus kommentin. Alhaalta pois. 16:9? Ehkä videokuvaaja mussa puhuu, mut kuitenkin.

Samoin ku se tarina. Funtsi jotain siihen lisää. Kerro jotain juttua.

Teknisestihän mun ei noista kandee sanoo oikein kuin että namia on. Todella namia.
Sakke_K

Viesti Kirjoittaja Sakke_K »

Minä taas luulin, että tuo rajaus on tietoinen valinta... koska pääkohde on usein kultaisessa kuitenkin sivusuunnassa. Paitsi nyt tuossa yhdessä tietty.

Horisontti keskellä voi antaa tietysti kiitorataa sommitteluun jos etuala vain toimii ja näissä se kyllä toimii? Ehkä olen liikaakin katsellut kauhuleffojen kliseitä, mutta ekassa kuvassa just joku kiihdyttää leikkuri edellä tuota etualalta lähtevää kaistaa sun kimppuun :-D
--------
Aves!
niffe

Viesti Kirjoittaja niffe »

Minun mielestäni etualan terävävyysalue tekee siitä hyvän näinkin ja rajaamalla menee helposti torsoksi...
laonovi

Viesti Kirjoittaja laonovi »

Hienoja kuva-aihioita, vakuuttavaa. Poistaisin joka kuvasta sen ukkelin, jonka funktiota en ymmärrä, ja 20-30% alaosasta.

Hyvää settiä kuitenkin.
©pjm

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

Rajauksesta oon vielkin samaa mieltä mutta kun kuvia äsken katselin uudelleen niin ukko joutas kyllä pois.
Vimoseen ehkä sen jättäisin, ehkä.
Vastaa Viestiin