Sepä se. Muut loma-ajan toilailut blogissa.
Isoisänsilta
-
- Viesti:
Isoisänsilta
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
Joo. Jännä juttu että itsekin huomasin sen vasta kun olin laittamassa kuvia tänne. Siihen on joku tehnyt niin ihanan pinkin tägin... Ensin ajattelin kloonata sen piiloon, mutta sitten olin että mitä vit... antaa olla. Jos joku on niin idiootti että pitää heti sotkea kaikki paikat, niin jääköön se tähänkin. Ei ole mun homma siivota :)
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
Mainio kakkoskuva, eikä ykkösessäkään ole valittamista. Blogista näkee että Stadissa on yhtä jos toista kuvattavaa, niinkuin oikeastaan kaikkialla, kun vaan lähtee kiertämään kameran kanssa ja kuvaamaan. Kaiken ei myöskään tarvitse olla taidekuvaa, vaan havainnoiva tyyli sopii hyvin kävely/fillari ym. kierroksiin, kuten blogista näkee. Kalustokin kulkee hyvin mukana (RX100).
Mukava kesäpäivän retki, selvästikin, ja soveltuvat pysähdykset varikoilla tankkaamassa matkan varrella. :)
Mukava kesäpäivän retki, selvästikin, ja soveltuvat pysähdykset varikoilla tankkaamassa matkan varrella. :)
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
- Viesti:
No miten sen nyt ottaa... selän takana Suomen suurin kaupunki ja edessä Korkeasaari. Veikkaan, että viirut jää näkemättä.janne. kirjoitti:Kakkòskuvan kohdilta saisi varmaan härskit tähtiviirut... Onko tuolla miten paljon ylimääräsitä valoa yöaikaan?
---
blogi
---
blogi