Kuuba

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Vastaa Viestiin
-justus

Kuuba

Viesti Kirjoittaja -justus »

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
niffe

Viesti Kirjoittaja niffe »

Tuonne olisi mukava ehtiä ennen kuin maa "länsimaistuu" ja menettää persoonallisuutensa ... hienoja kuvia.
onninpoika

Viesti Kirjoittaja onninpoika »

Hieno setti. Tosiaan visiitti ennen kuin Floridan "liikemiehet" alkavat järjestellä asioita, ennen kuin huolettomista ihmisistä tulee "huolellisia", ennen kuin autot täyttävät Havannan ahtaat kadut, ennen kuin..........
talonherra

Viesti Kirjoittaja talonherra »

Hienoja otoksia👍.. hienot värit. Mahtavan näköinen paikka, kuvista huokuu Kuubalaisen elämän fiilis. Minkälaisella kalustolla kuvailit?
Instagram: jani.honkala
Flickr: Jani Honkala
--MRB--

Viesti Kirjoittaja --MRB-- »

Hienoja otoksia!
-justus

Viesti Kirjoittaja -justus »

"Hienoja otoksia👍.. hienot värit. Mahtavan näköinen paikka, kuvista huokuu Kuubalaisen elämän fiilis. Minkälaisella kalustolla kuvailit?"

Kiitoksia kehuista.

Kalustona Fujin X100T ja X-T1 + 56mm f1.2 + 18-135mm (mukana myös 8mm kalansilmä, 10-24mm laajakulma sekä 55-230mm, mutta nämä eivät päässeet kameran nokalle ollenkaan). Ei ole oikein X100T:lle voittajaa kaupunkikuvailussa. Lisäksi kun perheen kanssa on liikenteessä niin pääasia on lomailu. X100T kulkee kätevästi mukana.
Sakke_K

Viesti Kirjoittaja Sakke_K »

Hyviä kuvia ja kuvankäsittely on myös ihan tyylikästä... ainoastaan ihon luonnottomuus kyllä häiritsee, ainakin siis kakkoskuvassa. Samoin auringonlaskun fiilistely on jo aika vahvaa :-)
--------
Aves!
onninpoika

Sakke_K kirjoitti:... ainoastaan ihon luonnottomuus kyllä häiritsee,
....Siis täh????

Ihmiset ja heidän ihonsa on mielestäni parasta mitä tuosta maasta löytyy. Ihon "luonnottomuus" joidenkin silmään saatta johtua siitä, että täysin valkoisen tai täysin mustan löytyminen sieltä on todella harvinaista. Kaikki ovat intiaanin, mustan ja eteläeurooppalaisten sekoitusta ja hyvä niin. No ok.... ehkä kakkoskuvassa pojan oikea käsi näyttää jännältä?
Magneetto

Viesti Kirjoittaja Magneetto »

Hieno läpileikkaus Kuubalaisesta elämänmenosta.

1,3 ja 5 napsahtaa erityisesti...
--MRB--

Viesti Kirjoittaja --MRB-- »

Ai hitto, nämä olivatkin Fujilla otettuja, todella positiivinen yllätys! Pitää alkaa miettimään että hommaisiko XE-1:seen pannukakun vai sitten uudestaan X100:n, ne ovat myös omasta mielestäni mukavimpia kameroita mitä löytyy kuvailun huolettomuuden ja fiiliksen takia.

Kuvista omia suosikkeja olivat myös 1, 3, 5 ja 6, auringonlaskufoto on juurikin hieno ja siitä välittyy ehkä parhainten tunnelmaa näistä kuvista.
Sakke_K

Viesti Kirjoittaja Sakke_K »

onninpoika kirjoitti:
Sakke_K kirjoitti:... ainoastaan ihon luonnottomuus kyllä häiritsee,
....Siis täh????

Ihmiset ja heidän ihonsa on mielestäni parasta mitä tuosta maasta löytyy. Ihon "luonnottomuus" joidenkin silmään saatta johtua siitä, että täysin valkoisen tai täysin mustan löytyminen sieltä on todella harvinaista. Kaikki ovat intiaanin, mustan ja eteläeurooppalaisten sekoitusta ja hyvä niin. No ok.... ehkä kakkoskuvassa pojan oikea käsi näyttää jännältä?
Ööh, puhun kyllä kuvankäsittelystä, kyllä mä nyt aika monta kuubalaista olen ihan itsekin nähnyt :-) Ainakin mun kalibroidulla ok laatuisella näytöllä nimenomaan kakkoskuvassa käsittely lyö vähän läpi. Pojan kasvoissa tuo näkyy MUN mielestä, en tiedä miten muut sen kokee. Samalla kaavallahan nämä on vedetty, tuohon ei vain mun mielestä sovi.
--------
Aves!
onninpoika

No hyvä! Ei siis iho vaan kuvankäsittely. Itse olen ollut siellä vissiin about 10 kertaa visiitillä ja katselen sitä ihoa vieläkin livenä päivittäin.
kapa21

Viesti Kirjoittaja kapa21 »

Hieno setti. Tämä on tietysti väärä foorumi kysellä matkavinkkejä, mutta kysyn kuitenkin. Eurooppa on koluttu monta kertaa ja Aasia ei toistaiseksi kiinnosta. Minkälaisella ajatuksella tuonne Kuubaan voisi lähteä? Reppureissaaminen ei ole itselle vierasta, eli en välttämättä kaipaa 5 tähden hotellia. Onnistuuko majoitusten varaaminen paikanpäällä vai tarvisiko etukäteen? Onko jotain alueita joihin kannattais ensin suuntautua? Jos joku jaksaa vastata vaikka sitten yv, niin kiva. Onko mahdollista laittaa ketju toiseen osastoon? Ensi vuonna on tarkoitus suuntautua muihin maanosiin lomailemaan ja tietysti kuvailemaan sen ohessa.
onninpoika

Pitkä jorgonjorgon...laitoin Kapalle yv:n
Vastaa Viestiin