Ostetaan kuvankäsittelyä

Ostetaan valokuvaukseen liittyvää. Muista mainita *paikkakunta*! Älä nosta ilmoitustasi keinotekoisesti alle viikon välein.
mymmmeli

Ostetaan kuvankäsittelyä

Viesti Kirjoittaja mymmmeli »

Minulla lojuu koneella useampi sata valokuvaa. Toivoisin jonkun kevytkäsittelevän ne siten, että voin teettää kuvat lapsen valokuva-albumiin. Tarve olisi siis tarpeen mukaan säätää kuvakokoa, rajata järkeväksi, korjata valkotaspainot ja säätää valotusta. En oleta, että kuvista tulee taidetta - ne ovat pääasiassa arkisia (kännykällä tai järkkärillä otettuja) kuvia lapsesta. Omat kuvankäsittelyohjelman käyttötaidot ovat kuitenkin niin huonot, että mulla menee pieneenkin säätämiseen kauan. Kuka haluaisi ottaa tällaisen projektiksi, ja minkä verran homma arviolta kustantaisi? Voisi tehdä vaikkapa sellaisen sopimuksen, että kokeillaan ensin 50 tai 100 kuvalla, ja katsotaan sen perusteella, miten homma toimi, osuiko hinta-arvio oikeaan ja miten tehdään loppujen kuvien kanssa. Mulla on ulkoinen kovalevy, jolla voin toimittaa kuvat. Jos innostut niin tee tarjous!

Ps. Sijaitsen Helsingissä!
Viimeksi muokannut mymmmeli, Touko 18, 2016 18 : 00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
arthill

Viesti Kirjoittaja arthill »

Ja paikkakunta oli?
Rockford
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Olettaisin että tulee halvemmaksi lähettää USB-tikulla tai ihan vaikka pilven kautta siirtää kuvat.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
arb

Viesti Kirjoittaja arb »

Luulen että kannattaisi ennemmin sijoittaa jokin pienehkö summa kelvolliseen kuvankäsittelyohjelmaan ja tunnin - parin opastukseen.
Ja ohjelmahan saattaa koneella jo ollakin (?).
fotofly

RAW

Viesti Kirjoittaja fotofly »

Näissä tilanteissa raakatiedostot olisivat kullanarvoisia... Lieneekö kuitenkaan? Saahan jäpiköistäkin kuvaa, mutta työtä voipi olla moninkertainen määrä rawin lähtötasoon verrattuna, etenkin jos on pintoja puhkivalotettuna.
Vastaa Viestiin