Minulla lojuu koneella useampi sata valokuvaa. Toivoisin jonkun kevytkäsittelevän ne siten, että voin teettää kuvat lapsen valokuva-albumiin. Tarve olisi siis tarpeen mukaan säätää kuvakokoa, rajata järkeväksi, korjata valkotaspainot ja säätää valotusta. En oleta, että kuvista tulee taidetta - ne ovat pääasiassa arkisia (kännykällä tai järkkärillä otettuja) kuvia lapsesta. Omat kuvankäsittelyohjelman käyttötaidot ovat kuitenkin niin huonot, että mulla menee pieneenkin säätämiseen kauan. Kuka haluaisi ottaa tällaisen projektiksi, ja minkä verran homma arviolta kustantaisi? Voisi tehdä vaikkapa sellaisen sopimuksen, että kokeillaan ensin 50 tai 100 kuvalla, ja katsotaan sen perusteella, miten homma toimi, osuiko hinta-arvio oikeaan ja miten tehdään loppujen kuvien kanssa. Mulla on ulkoinen kovalevy, jolla voin toimittaa kuvat. Jos innostut niin tee tarjous!
Ps. Sijaitsen Helsingissä!
Ostetaan kuvankäsittelyä
-
Ostetaan kuvankäsittelyä
Viimeksi muokannut mymmmeli, Touko 18, 2016 18 : 00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
-
RAW
Näissä tilanteissa raakatiedostot olisivat kullanarvoisia... Lieneekö kuitenkaan? Saahan jäpiköistäkin kuvaa, mutta työtä voipi olla moninkertainen määrä rawin lähtötasoon verrattuna, etenkin jos on pintoja puhkivalotettuna.