Kello
-
Totta turiset, ei tullut edes mieleenkään.
No tässä toinen räpellys.
AVA10698 by anttivarhe, on Flickr
No tässä toinen räpellys.
AVA10698 by anttivarhe, on Flickr
-
Oikein hyvältä näyttää. Ei oo oikein mun spesialiteettia tää ala, joten mulla ei riitä taidot sanomaan muuta ku et hyvältä näyttää. Noh, ehkä vähän turhan paljon heijastusta kellotaulussa (tässä toisessa) ja sitä kautta kontrasti viisareissa hieman heikohko. Saa myös illuusion epäterävyydestä aikaan mikä tässä tapauksessa, ainakaan mun silmään, ei ole kyse. Muutenhan toi on niin maukasta että tekis mieli lipasta ruutua.
Showreel:
https://vimeo.com/814152881
https://vimeo.com/814152881
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Kakkonen on kellon asennon kannalta selvästi parempi kuin ykkönen, mutta kellotaulun tonaalinen kontrasti on kakkosessa latteampi, eikä anna samaa vahvaa vaikutelmaa, kuin ykkösessä.
Tällaisissa täsmällisyyttä ja eleganssia viestimään pyrkivissä kuvissa käyttäisin myös aikaa Photoshopissa pölyjen, naarmujen ja vastaavien paljaalle silmälle näkymättömien kauneusvirheiden poistamiseen, koska kuvassa ne nousevat riitasointuna esiin.
Tällaisissa täsmällisyyttä ja eleganssia viestimään pyrkivissä kuvissa käyttäisin myös aikaa Photoshopissa pölyjen, naarmujen ja vastaavien paljaalle silmälle näkymättömien kauneusvirheiden poistamiseen, koska kuvassa ne nousevat riitasointuna esiin.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
Kellossa on paljon käytetyn kellon vekkejä ja naarmuja, kun kuvan tausta on niin uudenkiiltävä. Joku manufaktuurin kelloluettelo olisi tarpeen, Jaeger-LeCoultre esimerkiksi. Kauppa voisi olla sopiva useampaa erilaista kuvaa etsittäessä. Vaikka La Cote des Montres.
Viisari on ruotsia, osoitin suomea, siis tunti, minuutti- ja sekuntiosoitin.
Viisari on ruotsia, osoitin suomea, siis tunti, minuutti- ja sekuntiosoitin.