VLK 2016
-
- Viesti:
VLK 2016
Eilen lähtivät arvat vetämään.
Kuinka moni käytti hyväkseen uutta tuplakirjautumista? En kokenut rahan arvoiseksi. Saisipa ladata esimerkiksi kymmenen kuvaa per sarja ja maksimi se 25.
Jos haluaa enemmän kuin seitsemän kuvaa per sarja, joutuu nyt pulittamaan ekstra 15-25€. Tuntuu ehkä hivenen rahastukselta..
Lataussivu oli kokenut muutoksia! ..eli ei ollut. Yhäti ollaan epätietoisuuden vallassa, eli menevätkö kuvat perille.
Kuinka moni käytti hyväkseen uutta tuplakirjautumista? En kokenut rahan arvoiseksi. Saisipa ladata esimerkiksi kymmenen kuvaa per sarja ja maksimi se 25.
Jos haluaa enemmän kuin seitsemän kuvaa per sarja, joutuu nyt pulittamaan ekstra 15-25€. Tuntuu ehkä hivenen rahastukselta..
Lataussivu oli kokenut muutoksia! ..eli ei ollut. Yhäti ollaan epätietoisuuden vallassa, eli menevätkö kuvat perille.
-
- Viesti:
Mä en edes perehtynyt mitä toi tuplakirjautuminen tarkoitti.
No pistin täyden 25 kuvan paletin vetämään, saa nähdä osuuko arpaonni kohdalleen (epäilen koska mulla ei koskaan ole arvonnoissa ollut onnea).
Kyllä ne kuvat sinne perille latautuivat ja uudelleen kirjautumalla vielä siellä olivat, joten olettaisin että homma on sillä selvä.. ja jos ei ole niin vaadin rahani takaisin :D
No pistin täyden 25 kuvan paletin vetämään, saa nähdä osuuko arpaonni kohdalleen (epäilen koska mulla ei koskaan ole arvonnoissa ollut onnea).
Kyllä ne kuvat sinne perille latautuivat ja uudelleen kirjautumalla vielä siellä olivat, joten olettaisin että homma on sillä selvä.. ja jos ei ole niin vaadin rahani takaisin :D
*etelä-karjalan VALOKUVAPRIKAATIKENRAALI spegen armollisella ylennyksellä*
http://tonskulus.kuvat.fi/
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
7 kuvaa laitoin. Tuo firma haalii tolla 2x35 systeemillä tod.näk kuvamateriaalia julkaisuihinsa ja voivat rinta rottingilla mainostaa taas, että niin ja niin suuri luontokuvakilpailu vaikka sen tajuaa hölmömpikin, että kyseessä ihan puuhakisa, jos voi 50 kuvaa laittaa.
Vuoden luontokuvaaja olisi paljon parempi. Kisaan tulisi lähettää 3-6 kuvan kuvasarja. Kannatan. Jee.
Vuoden luontokuvaaja olisi paljon parempi. Kisaan tulisi lähettää 3-6 kuvan kuvasarja. Kannatan. Jee.
Näin sen näin: http://www.mpaakkonen.com
-
Vähän samoilla linjoilla. Kilpailua parantaisi huomattavasti jo se, että siihen ylipäätään voisi osallistua kuvasarjoilla.säyne kirjoitti:Vuoden luontokuvaaja olisi paljon parempi. Kisaan tulisi lähettää 3-6 kuvan kuvasarja. Kannatan. Jee.
En tiedä, ketä tai mitä tuo kuvamäärän laajentaminen 50 kuvaan per osallistuja oikein palvelee, paitsi tietysti kilpailuorganisaatiota lisääntyvien tulojen muodossa. Entistä isompi urakka tuomareille ja entistä suurempi todennäköisyys sille, että kilpailusta karsiutuvat pois ne kuvat, jotka eivät tee vaikutusta heti ensimmäisellä sekunnilla.
-
- Viesti:
Joo samaa kyllä mietiskelin tossa jotta pienempikin maksimikuvamäärä riittäisi. Vaikkapa 1 kuva / sarja tms.
No itse lähdin mukaan ihan teemapohjalta, en suinkaan satunnaisilla random kuvilla.
Mutta säännöt on säännöt, niiden mukaan se on mentävä tai sitte oltava menemättä jos ei kelpaa..
No itse lähdin mukaan ihan teemapohjalta, en suinkaan satunnaisilla random kuvilla.
Mutta säännöt on säännöt, niiden mukaan se on mentävä tai sitte oltava menemättä jos ei kelpaa..
*etelä-karjalan VALOKUVAPRIKAATIKENRAALI spegen armollisella ylennyksellä*
-
Kilpailun sisäinen logiikka kuitenkin tekee kaikesta randomia. Parhaassa tapauksessa esiin nousee yksittäisiä huippuotoksia, huonoimmassa tapauksessa yksittäisiä keskinkertaisia otoksia. Kuvaajan omalle näkemykselle tai sanomalle ei tämän systeemin puitteissa ole paljonkaan tilaa.tonskulus kirjoitti:No itse lähdin mukaan ihan teemapohjalta, en suinkaan satunnaisilla random kuvilla.
-
- Viesti:
https://www.luontokuva.org/index.php/aj ... vaajittain
Olihan siellä tuttuja paljonkin.
Ei huonosti käynyt :)tonskulus kirjoitti:Mä en edes perehtynyt mitä toi tuplakirjautuminen tarkoitti.
Olihan siellä tuttuja paljonkin.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Muutama vuonna olen osallistunut ja huonosti menestynyt, saanut vain yhden tai kaksi kuvaa kuhunkin semifinaaliin. En ole koskaan kuvitellutkaan pääseväni pitemmälle, mutta johan tuokin lisäsi pientä jännitystä harrastajan elämään.
Viime vuonna julkistettiin kyllä hyvissä ajoin semifinalistin nimi ja kuvamäärä, mutta läpimenneitten kuvien nimiä ei ollut julkistettu edes VLK-tapahtumaan mennessä. Sähköpostitse jouduin kuvien nimiä tivaamaan.
Alkoi tympiä koko kilpailu, koska osallistujien rahat kyllä kelpaavat, mutta sen jälkeen semifinalisti on kuin "roskaa pankin lattialla". Myös tapahtuman järjestelyissä oli menty huonompaan suuntaan Finlandia-talon ajoista, vaikka osallistujamäärät (siten myös tuotto) on kasvanut vuosi vuodelta. Jätinkin tänä vuonna väliin.
Pidetään peukkua teille osallistuneille, joista monella on niin upeita luontokuvia ollut tälläkin areenalla!
Viime vuonna julkistettiin kyllä hyvissä ajoin semifinalistin nimi ja kuvamäärä, mutta läpimenneitten kuvien nimiä ei ollut julkistettu edes VLK-tapahtumaan mennessä. Sähköpostitse jouduin kuvien nimiä tivaamaan.
Alkoi tympiä koko kilpailu, koska osallistujien rahat kyllä kelpaavat, mutta sen jälkeen semifinalisti on kuin "roskaa pankin lattialla". Myös tapahtuman järjestelyissä oli menty huonompaan suuntaan Finlandia-talon ajoista, vaikka osallistujamäärät (siten myös tuotto) on kasvanut vuosi vuodelta. Jätinkin tänä vuonna väliin.
Pidetään peukkua teille osallistuneille, joista monella on niin upeita luontokuvia ollut tälläkin areenalla!
"Stay on the bus. Stay on the f**king bus."
Arno Rafael Minkkinen
Arno Rafael Minkkinen
-
-
- Viesti:
-