samyang 24mm f/1.4 ed as umc

Objektiivit, filtterit, loitot jne.
Sahtari

samyang 24mm f/1.4 ed as umc

Viesti Kirjoittaja Sahtari »

Onko kyseisestä linssistä kokemuksia porukalla? Pikaisen googlailun jälkeen vaikuttas olevan ihan kelpo putki piirroltaan.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

Tähtitaivashommissa objektiivin tärkein yksittäinen ominaisuus taitaa olla koomattomuus.
JKyytinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JKyytinen »

Minulla on tuo, ja kehuttavaa löytyy. Piirto ja bokeh hyvää, ja varsinkin koman puute. Hinta on tietysti manuaalilasiksi varsin kova, mutta suosittelen.
Jesse Kyytinen

jessekyytinen.wordpress.com
Samyang, Zeiss, ja Canon FDL -manuaalilaseja 5D3:n nokalla
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

JKyytinen kirjoitti:Minulla on tuo, ja kehuttavaa löytyy. Piirto ja bokeh hyvää, ja varsinkin koman puute. Hinta on tietysti manuaalilasiksi varsin kova, mutta suosittelen.
Halpahan tuo on - käsitarkenteiseksi. Samyangeja taitaa saada noin 3kpl Zeissin 25mm/2 hinnalla. Otuksista nyt puhumattakaan :-)
JKyytinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JKyytinen »

nomad kirjoitti:
JKyytinen kirjoitti:Minulla on tuo, ja kehuttavaa löytyy. Piirto ja bokeh hyvää, ja varsinkin koman puute. Hinta on tietysti manuaalilasiksi varsin kova, mutta suosittelen.
Halpahan tuo on - käsitarkenteiseksi. Samyangeja taitaa saada noin 3kpl Zeissin 25mm/2 hinnalla. Otuksista nyt puhumattakaan :-)
No, kallis Samyksi.
Jesse Kyytinen

jessekyytinen.wordpress.com
Samyang, Zeiss, ja Canon FDL -manuaalilaseja 5D3:n nokalla
PAP

Viesti Kirjoittaja PAP »

Komppaan. Näitä on jotain laatuyksilöitä myyntiosastolla :)
Vastaa Viestiin