Tuli käytyä Suvilahden skeittiparkissa kuvailemassa. Suosittelen lämpimästi, kokemus oli varsin mielenkiintoinen. Muutenkin pitäisi enemmän pyrkiä ulos omalta mukavuusalueeltaan ja kukkakuvista.
Taustat sitten tuttuun tapaan blogissa.
Sk8
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Tänks. Hyvä, että joku edes osui. Nuo ekat oli vähän tuollaisia "taiteellisia", kun ei oikein muuta tapahtunut alkuun.Rockford kirjoitti:Mulle toimi parhaiten noi blogin loppupään kuvakollaasin kuvat.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
Valokuvana kaikki kuvat on kyllä hyviä, mutta skeittikuvina monessa on sommitelma tai tai ajoitus hieman väärin. Skeittikuvissa pitäis pystyä tuomaan esille skeittarin tempun vaativuus, joten hypyissä olisi hyvä näkyä lähtö- ja alastulopaikka ja kuva pitäisi ottaa siitä hetkestä kun temppu on "päällä".
Sisäänheittokuvissa ylemmästä ei voi päätellä mitään obstakkelista mitä skeittaaja vetää, ja alemmassa kuva on otettu liian aikaisin joten ollie tai flippi tms. on vasta nousemassa.
Sisäänheittokuvissa ylemmästä ei voi päätellä mitään obstakkelista mitä skeittaaja vetää, ja alemmassa kuva on otettu liian aikaisin joten ollie tai flippi tms. on vasta nousemassa.
-
- Viesti:
Joo, varmaan näin. Ei noita nähdä missään Trasherin kannessa, mutta ei se oikein ollut tarkoituskaan. Lähinnä olin tuolla pitämässä hauskaa._dc_ kirjoitti:Sisäänheittokuvissa ylemmästä ei voi päätellä mitään obstakkelista mitä skeittaaja vetää, ja alemmassa kuva on otettu liian aikaisin joten ollie tai flippi tms. on vasta nousemassa.
Ja toisaalta, onko ne skeittikuvatkaan aina pakko ottaa samalla kaavalla?
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
Ei kyllä ole ainakaan minun mielestä, mutta en olekaan aktiiviskeittari :)mremonen kirjoitti: Joo, varmaan näin. Ei noita nähdä missään Trasherin kannessa, mutta ei se oikein ollut tarkoituskaan. Lähinnä olin tuolla pitämässä hauskaa.
Ja toisaalta, onko ne skeittikuvatkaan aina pakko ottaa samalla kaavalla?
Mieluummin kyllä katselen kuviasi kuin perus skatefisukuvia.