Uutta ja vanhaa...
-
- Viesti:
Uutta ja vanhaa...
Edellisten nasse kuvien jälkeen tuli muutama värikkäämpi kuva, jonka jälkeen paluu mulle tuttuun tyyliin.
Itse havaitsevani ehkä pientä muutosta omassa tyylissä?
Itse havaitsevani ehkä pientä muutosta omassa tyylissä?
-
- Viesti:
Tsiisus kraizt. Tuo leijuva talo :O No jo on lokaatio...kaikki peukut pystyyn.
Hahmokuvissa on kyllä tuttua menoa, mut ehkä jotenkin valoisampia ilmeeltään? Ehkä toi viimonen hahmokuva nousee omaksi suosikiksi, tosin joku hämää siinä, ehkä liiaksi ihmisen näköinen hahmo :)
Mut ei voi mitään, leijuva mökinrähjä rulaa.
Hahmokuvissa on kyllä tuttua menoa, mut ehkä jotenkin valoisampia ilmeeltään? Ehkä toi viimonen hahmokuva nousee omaksi suosikiksi, tosin joku hämää siinä, ehkä liiaksi ihmisen näköinen hahmo :)
Mut ei voi mitään, leijuva mökinrähjä rulaa.
-
Erittäin onnistunutta ja viimesen päälle vietyä käsittelyä, tykkään peukutan ja häshtägään yms.
Tosiaan kuvaajan tyyli näkyy heti vaikka ovatkin hieman raikkaampia.
Tuo mies pellolla vaan alkaa olla jo kova klisee, yleensä siitä herää kysymys miksi mies seisoo toimettomana pellolla huppu silmillä. Jotenkin liian teennäistä mystiikkaa. Nasse/autiotalokuvissa hahmo sopi kuvaan paljon paremmin ja loi paljon enemmän kuvalle tarinaa. Viimeiseen kuvaan mies myös sopii hyvin, sillä tuntuu olevan jokin funktio.
Taitaa tuosta mökistä tulla uusi Emäsalon hylky
Tosiaan kuvaajan tyyli näkyy heti vaikka ovatkin hieman raikkaampia.
Tuo mies pellolla vaan alkaa olla jo kova klisee, yleensä siitä herää kysymys miksi mies seisoo toimettomana pellolla huppu silmillä. Jotenkin liian teennäistä mystiikkaa. Nasse/autiotalokuvissa hahmo sopi kuvaan paljon paremmin ja loi paljon enemmän kuvalle tarinaa. Viimeiseen kuvaan mies myös sopii hyvin, sillä tuntuu olevan jokin funktio.
Taitaa tuosta mökistä tulla uusi Emäsalon hylky
-
- Viesti:
Eka on huikee. Tulee mieleen joku peli.
Vika on myös mun suosikkeja. Läpiterävät tähkät iskee muhun kyllä aika lailla kybällä.
Vika on myös mun suosikkeja. Läpiterävät tähkät iskee muhun kyllä aika lailla kybällä.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
-
- Viesti:
Kiitokset kommenteista.
Naurattaa toi Mafferin kommentti "Tsiisus kraizt ,Leijuva talo" :)
Ja tosiaan itse olen havaitsevani myös vähän valoisampaa ilmettä kuvissa.
Tosta "leijuvasta talosta" on tosiaan näkynyt paljon kuvia viime aikoina ja onhan toi komia paikka. Tuolla kuvakulmat on aika vähissä ja kaikki kuvat näyttää suht samanlaisilta.
Samaa mieltä kyllä, että kliseisiä ovat nämä selfie kuvat, noita tuntuu kuvaavan nykyään kaikki. Varsinkin tähtikuvissa niitä näkyyy todella paljon.
Tähtikuvaus tuntuu muutenkin olevan nyt se juttu.
Tuli oltua Porkkalassa teltalla alku syksystä ja tuolla oli niin paljon kuvaajia ettei meinannut saada kuvaa ilman, että joku olis palloillut edessä.
Jotenkin painaa pieni kuvaus väsymys, vaikka pidän syksyä parhaana vuodenaikana kuvata.
Pitäisi keksiä jotain uuta ja piristävää?
Naurattaa toi Mafferin kommentti "Tsiisus kraizt ,Leijuva talo" :)
Ja tosiaan itse olen havaitsevani myös vähän valoisampaa ilmettä kuvissa.
Tosta "leijuvasta talosta" on tosiaan näkynyt paljon kuvia viime aikoina ja onhan toi komia paikka. Tuolla kuvakulmat on aika vähissä ja kaikki kuvat näyttää suht samanlaisilta.
Samaa mieltä kyllä, että kliseisiä ovat nämä selfie kuvat, noita tuntuu kuvaavan nykyään kaikki. Varsinkin tähtikuvissa niitä näkyyy todella paljon.
Tähtikuvaus tuntuu muutenkin olevan nyt se juttu.
Tuli oltua Porkkalassa teltalla alku syksystä ja tuolla oli niin paljon kuvaajia ettei meinannut saada kuvaa ilman, että joku olis palloillut edessä.
Jotenkin painaa pieni kuvaus väsymys, vaikka pidän syksyä parhaana vuodenaikana kuvata.
Pitäisi keksiä jotain uuta ja piristävää?