...ja laskee länteen.
-
- Viesti:
...ja laskee länteen.
Edit: kuva oli jäänyt matkakoneen näytöllä käsiteltynä kovin tummaksi. Nyt taas kotona kunnon näytön äärellä ja avasin tukkoista tunnelmaa.
Kelit ovat olleet surkeat täällä Saaristomeren suunnalla. Sateista, pilvistä - poikkeuksellista täällä päin, kun täällä ei yleensä huonot kelit viihdy, vaan ovat aina liikkeellä joko Suomen mantereelle tai sitten Ruotsin suuntaan. Eilen illalla kun olin jo painumassa painajaisten pariin näkyi vähän väriä taivaalla, niin kipitin kalsareissa ottamaan mökin edestä edes yhden kuvan tältä reissulta.
Sunset in the Archipelago by Mika Latokartano, on Flickr
Kelit ovat olleet surkeat täällä Saaristomeren suunnalla. Sateista, pilvistä - poikkeuksellista täällä päin, kun täällä ei yleensä huonot kelit viihdy, vaan ovat aina liikkeellä joko Suomen mantereelle tai sitten Ruotsin suuntaan. Eilen illalla kun olin jo painumassa painajaisten pariin näkyi vähän väriä taivaalla, niin kipitin kalsareissa ottamaan mökin edestä edes yhden kuvan tältä reissulta.
Sunset in the Archipelago by Mika Latokartano, on Flickr
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
- Viesti:
Paikka on hyvä (kesämökin edestä maisemaa), mutta käsittely on tässäkin liian raju ja tekisin sen tässäkin nyt varmaankin toisin. Mutta tällaisen otin ja käsittelin tuolloin. Olen aivan samaa mieltä valoisuudesta ja varjoista.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
-
Hieno tunnelma tässä kuvassa, on sellainen kesäyön fiilis. Tiedä sitten, milloin on kuvattu, mutta sillähän ei ole väliä. Kuvassa syvyyttä, jonka etualan (terävät!) neulaset tuovat esiin. Tasapainoinen, silmää miellyttävä sommittelu, jonka saa aikaan kuvan oikea alareuna, jolloin tuo raskas käkkyrä ei kaada kuvaa. Siinä ja siinä, kannattaako tuota mustaa alkaa avaamaan. Ja horisontti suorassa ;)
Kapa
Kapa