lehti, kaide, ovi(+2 uutta kuvaa)
-
lehti, kaide, ovi(+2 uutta kuvaa)
Viimeksi muokannut hassel, Touko 05, 2015 16 : 49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
Kyl joo. Sulla on tuo näkemisen taito. Tunnen yhden toisen(kin) kuvaajan, jolla on vastaava oivaltava tyyli. Kadehdin teitä molempia.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Niinkuin olen monesti aiemminkin sanonut, pidän kovasti tästä hasselin tyylistä. Tässä kuvassa katseeni kiinnittyy ensin Abloy-lukkoon, kahvaan ja siinä olevaan lehteen. Sen jälkeen se kiertää loputtomasti geometrisissä muodoissa, viivoissa, pinnoissa ja leikkauksissa. Väritkin ovat kauniin hillittyjä keltaisen ja oranssin sävyjä eri vaaleuksilla.
En oikeastaan osaa sanoa miksi pidän näistä niin paljon kuin pidän. Tämäntyyppisissä hasselin kuvissa on jotakin selkeää, tasapainoista ja hallittua, joka miellyttää minua suuresti.
En oikeastaan osaa sanoa miksi pidän näistä niin paljon kuin pidän. Tämäntyyppisissä hasselin kuvissa on jotakin selkeää, tasapainoista ja hallittua, joka miellyttää minua suuresti.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
Tämä on hasselin kuvien paremmasta päästä. Ja juu, tykkään tyylistä. Ihan melkein mistä tyylistä vain, kunhan se on hyvän maun mukaista ja viety tarpeeksi pitkälle. Tässä nuo ehdot täyttyvät ja hassel tietää mitä tekee.
Tämän kuvan säädöt eivät ehkä ole aivan optimit. Jään ihmettelemään mm. oikean yläkulman tummuutta. Tosin mikäs minä olen taiteilijan ratkaisuja kyseenalaistamaan ;-)
Tämän kuvan säädöt eivät ehkä ole aivan optimit. Jään ihmettelemään mm. oikean yläkulman tummuutta. Tosin mikäs minä olen taiteilijan ratkaisuja kyseenalaistamaan ;-)
-
- Viesti:
Tavallaanhan tuo varjo muodostaa luonnollisen gradientin ylhäältä alaspäin. Sävyt vaalenevat ja kirkastuvat alaspäin mennessä. Pidän tällaisenaankin.hassel kirjoitti:Nurkka jäi pimiäksi, korjataan arkistointi versioon
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr