Näen
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Kiitoksia hyvävelikerho kommenteistanne ja selkään taputteluistanne, onneksi edes piiri pieni pyörii ja osallistuu aktiivisesti kuvien laittoon ja kommentointiin ;D
Itse kuvasta.. Kävin kuvailemassa paikallisen itsemurhasillan uhrien hyppypaikkoja(n. 30 metrin korkeudesta) ja viimeisimmältä paikalta aivan rannan tuntumasta löytyi tuollainen olio.
Itse mielsin sen ensiksi apinaksi, joka katsoo itseään kädessä olevasta peilistä, mutta kyllä se norsukin löytyi..
Tynnyri on tuolla "selässä", mitähän se kätkee sisälleen?
Itse kuvasta.. Kävin kuvailemassa paikallisen itsemurhasillan uhrien hyppypaikkoja(n. 30 metrin korkeudesta) ja viimeisimmältä paikalta aivan rannan tuntumasta löytyi tuollainen olio.
Itse mielsin sen ensiksi apinaksi, joka katsoo itseään kädessä olevasta peilistä, mutta kyllä se norsukin löytyi..
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Tuokin sieltä löytyy! Ilmeisesti nörttiyteni paistaa vahvasti läpi, koska ensimmäinen mikä minulle tuli mieleen oli aavemainen hahmo. Ankeuttajat Harry Potterista tmv.hassel kirjoitti: Itse mielsin sen ensiksi apinaksi, joka katsoo itseään kädessä olevasta peilistä, mutta kyllä se norsukin löytyi..
Mielenkiintoinen esimerkki pareidoliasta käytännössä.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr