Ensimmäinen muotokuvaharjoittelu

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
miikkaj
Viesti:

Ensimmäinen muotokuvaharjoittelu

Viesti Kirjoittaja miikkaj »

Innostuneena uudesta salamasetistä hyppäsin jääkiekosta täysin tuntemattomalle tontille ja nappasin paremmasta puoliskosta pari kuvaa geokätköillessä. Haluaisin kuulla selviä kehityskohteita teknisiltä osin. Kuvattu yhdellä salamalla ilman softboxia.

Kuva

Kuva

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
TiRy

Viesti Kirjoittaja TiRy »

Visuaalisesti kuvat miellyttää mun silmää hemmetisti, hienoa jälkeä. Aidon näköiset poset ja ilmeet ja hyvää sommittelua. Valo on kuitenkin mun silmääni liian kovaa. Tähän olisi just joku softbox/sateenvarjo tuonut helpotuksen. Nyt kasvoissa on joko liikaa varjoja, tai sitten ei varjoja lainkaan mikä tekee kasvoista latteat. Tähän paikkaan kannattaa iskeä jollain sontsalla niin avot.
miikkaj
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miikkaj »

TiRy kirjoitti:Visuaalisesti kuvat miellyttää mun silmää hemmetisti, hienoa jälkeä. Aidon näköiset poset ja ilmeet ja hyvää sommittelua. Valo on kuitenkin mun silmääni liian kovaa. Tähän olisi just joku softbox/sateenvarjo tuonut helpotuksen. Nyt kasvoissa on joko liikaa varjoja, tai sitten ei varjoja lainkaan mikä tekee kasvoista latteat. Tähän paikkaan kannattaa iskeä jollain sontsalla niin avot.
Kiitos asiallisesta kommentista. Softbox jäi tosiaan kotiin kun ei ollut tarkoitus sen enempää alkaa kuvia räpsimään. Näkyy kuvissa liian jyrkkinä varjoina. Mutta hauska kuulla etten ole ainakaan ihan hakoteillä. :)
Vastaa Viestiin