Vielä kerkesi

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
AnHa
Viesti:

Vielä kerkesi

Viesti Kirjoittaja AnHa »

Nyt oli vilpittömästi hyvät setit. Purppurat, punaiset ja sininen näkyivät paljaalle silmälle. Kuvaaja ei vaan meinannu päästä lähtemään pihalle :D

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Matti_JH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

Mainio kuva. Hienoa, että jotkut jaksavat, itse en ole 17.3 jälkeen jaksanut jakautua yön selkään.
TiRy

Viesti Kirjoittaja TiRy »

Hel_NiS kirjoitti:Mainio kuva. Hienoa, että jotkut jaksavat, itse en ole 17.3 jälkeen jaksanut jakautua yön selkään.
Samaa kuvauskrapulaa poden myös.
JKyytinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JKyytinen »

TiRy kirjoitti:
Hel_NiS kirjoitti:Mainio kuva. Hienoa, että jotkut jaksavat, itse en ole 17.3 jälkeen jaksanut jakautua yön selkään.
Samaa kuvauskrapulaa poden myös.
Enpä ole minäkään niin kovalla pakkomielteellä rynnännyt pelloille sen jälkeen, toki muutamana iltana jonkin aikaa. Nuo viimeöiset olisivat kyllä joka tapauksessa jääneet väliin, eivätkös ne olleet joskus neljältä? Ja ai niin, komea on kuva!
Jesse Kyytinen

jessekyytinen.wordpress.com
Samyang, Zeiss, ja Canon FDL -manuaalilaseja 5D3:n nokalla
AnHa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnHa »

Ei kuulkaa ne revontulet ole niin yleisiä täällä etelässä, että voi jättää väliin, jos taivaanmerkit ovat kohdallaan :) Nyt tosin kuvaaja yritti vältellä ulkoilua mahdollisimman pitkään, mutta sitten selkä taittui.
JKyytinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JKyytinen »

AnHa kirjoitti:Ei kuulkaa ne revontulet ole niin yleisiä täällä etelässä, että voi jättää väliin, jos taivaanmerkit ovat kohdallaan :)
KEvään viimeiset kunnon tulet taisivat toki olla, mutta kyllä mukavan luokan show:ita on ainakin kerran kuussa Jyväskyläsäs.
Jesse Kyytinen

jessekyytinen.wordpress.com
Samyang, Zeiss, ja Canon FDL -manuaalilaseja 5D3:n nokalla
Vastaa Viestiin