takanäytön suojakalvot
-
takanäytön suojakalvot
Takanäytölle saa suojakalvoja. Löysin nyt lasisen suoja"kalvon"; paksuus 0.5mm. Onko näistä kellään mitään kokemusta tai tietoa?
-
- Viesti:
Itse olen noita käyttänyt jokaisessa rungossa mitä minulla on ollut. Ei niistä haittaakaan ole ollut, päinvastoin kuin kameravalmistajien - kuten vaikka Nikonin - omista.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
Minä käytän noita tästä lähin kaikissa puhelimissa, ei se ole pelkkää lasia, vaan laminoitua kuten auton tuulilasit.panman kirjoitti:Siis näitä uusia lasisia?
Kalvoista on omakohtaista kokemusta mutta 0.5mm lasi???
Kestää todistetusti pudottamisen sepelillä hiekoitetulle asfaltille lasi edellä. Hajotin noita suojalaseja useita, mutta orginaali jäi aina alla ehjäksi. Ilman suojalasia gorilla3 räpsähti uudessa puhelimessa kerrasta kappaleeksi.
Ei se häirinnyt puhelimenkaan käyttöä, joten kamerassa et sitä tule edes huomaamaan.
Edit: Ja uusimmat karkaistut lasit ovat jo 0.26mm paksuja. En tosin tiedä ovatko nämä yhtä lujia mitä paksummat. Ideanahan noissa on jakaa iskun voima suuremmalle alueelle, jolloin näyttö voi pysyä ehjänä.
Viimeksi muokannut paaton, Huhti 08, 2015 21 : 11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Minullakaan ei ole näyttösuojia. Aika taitava saa olla, että kameran näytön saa tuhottua, asfalttikaan ei tee jälkiä kameran pudotuksessa.
Jesse Kyytinen
jessekyytinen.wordpress.comSamyang, Zeiss, ja Canon FDL -manuaalilaseja 5D3:n nokalla
jessekyytinen.wordpress.comSamyang, Zeiss, ja Canon FDL -manuaalilaseja 5D3:n nokalla