Kato !
-
- Viesti:
Vaikka tämä kuva ei nyt sinänsä menekään mun Top-10:iin, niin pidän näistä sun "mitäänsanomattomammistakin"(?) kuvista niiden sommittelun vuoksi. Tämäkin olisi loistavaa materiaalia Työväenopiston valokuvasommittelukurssille: miten linjat johdattavat itse kohteeseen ja miten silmä liikkuu kuvassa.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
Hyvin sanottu, olen samaa mieltä.
Vaikkei aihe aivan joka kerta puhuttelisikaan, hasselin kuvissa on lähes poikkeuksetta jotakin, minkä takia "silmä lepää" niissä. Tasapainoa, harmoniaa ja vaivatonta ilmaisua ja hienovaraista, huomaamatonta katseen ohjaamista - tai ohjautumista. Tämä yksi merkittävä syy miksi katson ja tutkin mielelläni hasselin kuvia.
Vaikkei aihe aivan joka kerta puhuttelisikaan, hasselin kuvissa on lähes poikkeuksetta jotakin, minkä takia "silmä lepää" niissä. Tasapainoa, harmoniaa ja vaivatonta ilmaisua ja hienovaraista, huomaamatonta katseen ohjaamista - tai ohjautumista. Tämä yksi merkittävä syy miksi katson ja tutkin mielelläni hasselin kuvia.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr