Windmill Guardian

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Vastaa Viestiin
zlei

Windmill Guardian

Viesti Kirjoittaja zlei »

Viimeksi muokannut zlei, Helmi 13, 2015 17 : 29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
hassel

Viesti Kirjoittaja hassel »

Hieno kuva ja kohde.
Kunpa tuon lampun olisi sammuttanut ennen ulos tuloa, nyt ikivä viiru portailla.
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

hassel kirjoitti:Kunpa tuon lampun olisi sammuttanut ennen ulos tuloa, nyt ikivä viiru portailla.
+1

Ei kun uudestaan kuvaamaan. Mulla tulee kuvasta mieleen joku tietokonepeli tai -grafiikka.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
zlei

mremonen kirjoitti:
hassel kirjoitti:Kunpa tuon lampun olisi sammuttanut ennen ulos tuloa, nyt ikivä viiru portailla.
+1

Ei kun uudestaan kuvaamaan. Mulla tulee kuvasta mieleen joku tietokonepeli tai -grafiikka.
Kiitos ja myrskylyhty tosiaan tuntui ensin hyvältä idealta mutta nyt tuo valo on aivan liian voimakas. Täytyy ottaa uusiksi kunhan kelit sallii.
pexi85

Viesti Kirjoittaja pexi85 »

zlei kirjoitti:
mremonen kirjoitti:
+1

Kiitos ja myrskylyhty tosiaan tuntui ensin hyvältä idealta mutta nyt tuo valo on aivan liian voimakas. Täytyy ottaa uusiksi kunhan kelit sallii.

Ehdottomasti uusiksi ja sillain että valo näkyy ainostaan tuolta sisältä. Omasta mielestä tuo juova ei tuo mitään lisää kuvaan.
Ja ehkä iha aavistus lähempää ja alempaa.
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

zlei kirjoitti:Kiitos ja myrskylyhty tosiaan tuntui ensin hyvältä idealta mutta nyt tuo valo on aivan liian voimakas. Täytyy ottaa uusiksi kunhan kelit sallii.
Lyhtyjuttu ehkä voisi toimia, jos se valo menisi ulos kuvasta. Joko reunasta tai jopa tulisi kohti ja ohi.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
zlei

Jep tuosta oli versio jossa tuo lyhty vietiin kuvan reunasta ulos, mutta minusta se jotenkin häiritsi, pitääpä vielä katsoa tuo uudestaan.
TiRy

Viesti Kirjoittaja TiRy »

Minä tykkään tuosta ideasta, että joku näkymätön hahmo tuo valon myllyyn, jossa sitten syttyy lamppu palamaan!

Toteutuksessa minulle tökkii tuo taivas. Onko adjustment brushia käytetty kovinkin vai mistä johtuu vasemman puolen koivujen yläosien eri väri ja oikealla puolella olevien koivujen ympärillä oleva erivärinen taivas?

En tunne paikkaa, mutta saisiko joltain kantilta myllyn kuvaan siten, että noita koivuja ja kuusia ei olisi taustalla? Esim. laajiksella alakulmasta? Mielenkiintosen näköinen paikka tosiaan!
mongooli

Viesti Kirjoittaja mongooli »

pexi85 kirjoitti:
zlei kirjoitti:
mremonen kirjoitti: +1

Ehdottomasti uusiksi ja sillain että valo näkyy ainostaan tuolta sisältä. Omasta mielestä tuo juova ei tuo mitään lisää kuvaan.
Ja ehkä iha aavistus lähempää ja alempaa.
+1
Ja Q -> G ;)
zlei

TiRy kirjoitti:Minä tykkään tuosta ideasta, että joku näkymätön hahmo tuo valon myllyyn, jossa sitten syttyy lamppu palamaan!

Toteutuksessa minulle tökkii tuo taivas. Onko adjustment brushia käytetty kovinkin vai mistä johtuu vasemman puolen koivujen yläosien eri väri ja oikealla puolella olevien koivujen ympärillä oleva erivärinen taivas?

En tunne paikkaa, mutta saisiko joltain kantilta myllyn kuvaan siten, että noita koivuja ja kuusia ei olisi taustalla? Esim. laajiksella alakulmasta? Mielenkiintosen näköinen paikka tosiaan!
Tuolta oikealta paistaa joen yli lähikylän valot ja siitä tuo värivivahde. Tuo on aika "ahdas" paikka mutta täytyy kyllä tutkia vielä tuota kuvakulmaa josko tila löytyy ja muutenkin.
Vastaa Viestiin