Windmill Guardian
-
Windmill Guardian
Viimeksi muokannut zlei, Helmi 13, 2015 17 : 29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
+1hassel kirjoitti:Kunpa tuon lampun olisi sammuttanut ennen ulos tuloa, nyt ikivä viiru portailla.
Ei kun uudestaan kuvaamaan. Mulla tulee kuvasta mieleen joku tietokonepeli tai -grafiikka.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
Kiitos ja myrskylyhty tosiaan tuntui ensin hyvältä idealta mutta nyt tuo valo on aivan liian voimakas. Täytyy ottaa uusiksi kunhan kelit sallii.mremonen kirjoitti:+1hassel kirjoitti:Kunpa tuon lampun olisi sammuttanut ennen ulos tuloa, nyt ikivä viiru portailla.
Ei kun uudestaan kuvaamaan. Mulla tulee kuvasta mieleen joku tietokonepeli tai -grafiikka.
-
zlei kirjoitti:Kiitos ja myrskylyhty tosiaan tuntui ensin hyvältä idealta mutta nyt tuo valo on aivan liian voimakas. Täytyy ottaa uusiksi kunhan kelit sallii.mremonen kirjoitti:+1hassel kirjoitti:Kunpa tuon lampun olisi sammuttanut ennen ulos tuloa, nyt ikivä viiru portailla.
Ehdottomasti uusiksi ja sillain että valo näkyy ainostaan tuolta sisältä. Omasta mielestä tuo juova ei tuo mitään lisää kuvaan.
Ja ehkä iha aavistus lähempää ja alempaa.
-
- Viesti:
Lyhtyjuttu ehkä voisi toimia, jos se valo menisi ulos kuvasta. Joko reunasta tai jopa tulisi kohti ja ohi.zlei kirjoitti:Kiitos ja myrskylyhty tosiaan tuntui ensin hyvältä idealta mutta nyt tuo valo on aivan liian voimakas. Täytyy ottaa uusiksi kunhan kelit sallii.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
Minä tykkään tuosta ideasta, että joku näkymätön hahmo tuo valon myllyyn, jossa sitten syttyy lamppu palamaan!
Toteutuksessa minulle tökkii tuo taivas. Onko adjustment brushia käytetty kovinkin vai mistä johtuu vasemman puolen koivujen yläosien eri väri ja oikealla puolella olevien koivujen ympärillä oleva erivärinen taivas?
En tunne paikkaa, mutta saisiko joltain kantilta myllyn kuvaan siten, että noita koivuja ja kuusia ei olisi taustalla? Esim. laajiksella alakulmasta? Mielenkiintosen näköinen paikka tosiaan!
Toteutuksessa minulle tökkii tuo taivas. Onko adjustment brushia käytetty kovinkin vai mistä johtuu vasemman puolen koivujen yläosien eri väri ja oikealla puolella olevien koivujen ympärillä oleva erivärinen taivas?
En tunne paikkaa, mutta saisiko joltain kantilta myllyn kuvaan siten, että noita koivuja ja kuusia ei olisi taustalla? Esim. laajiksella alakulmasta? Mielenkiintosen näköinen paikka tosiaan!
-
+1pexi85 kirjoitti:zlei kirjoitti:Kiitos ja myrskylyhty tosiaan tuntui ensin hyvältä idealta mutta nyt tuo valo on aivan liian voimakas. Täytyy ottaa uusiksi kunhan kelit sallii.mremonen kirjoitti: +1
Ehdottomasti uusiksi ja sillain että valo näkyy ainostaan tuolta sisältä. Omasta mielestä tuo juova ei tuo mitään lisää kuvaan.
Ja ehkä iha aavistus lähempää ja alempaa.
Ja Q -> G ;)
-
Tuolta oikealta paistaa joen yli lähikylän valot ja siitä tuo värivivahde. Tuo on aika "ahdas" paikka mutta täytyy kyllä tutkia vielä tuota kuvakulmaa josko tila löytyy ja muutenkin.TiRy kirjoitti:Minä tykkään tuosta ideasta, että joku näkymätön hahmo tuo valon myllyyn, jossa sitten syttyy lamppu palamaan!