Frozen in Moonlight

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Kryptos
Viesti:

Frozen in Moonlight

Viesti Kirjoittaja Kryptos »

Ohessa esitämme vanhan troolarin, vangittuna jäiseen hautaan ja aikaan. Sen miehistö jo kauan sitten kadonnut. Menneisyyden varjot tanssivat kuunvalossa niille, jotka katsovat. Historia kuiskii niille, jotka kuuntelevat. Ja vanhan troolarin matka jatkuu - Hämärän Rajamailla.

(Eiliseltä kuutamokeikalta aavemaiselta alusten hautausmaalta.)

Kuva
Frozen in Moonlight by ImaginaryTime, on Flickr
Viimeksi muokannut Kryptos, Helmi 04, 2015 18 : 58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sapere aude.
---
flickr
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Juffe

Viesti Kirjoittaja Juffe »

Spuuki shit...

Mä olisin komposition tärveltymisen uhallakin rajannut vasemman reunan tohon lumihangen kaareen, niettä saappaanjäljet rajautuisivat pois. Jotenkin ajatus karkaa liikaa niihin, että onko ne sun, vai kuka siellä on rämpinyt...

Hyvä detalji tuo loiste oikealla.
0201346
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 0201346 »

tää on kyl hieno! en ite rajais ku sit tuo kuun loimu jäis pois, ei ainakaan minua nuo töppösen jälet nii kovi häiritse.
tsekkaa--->Kuvat.fi
Kryptos
Viesti:

Kiitoksia kommenteista! Ei taidettu olla vielä tuossa vaiheessa edes tepasteltu tuonne haamulaivan keulaan, oli joitakin vanhoja jälkiä. Helpostihan nuo saisi varmaan shopattua pois.
Sapere aude.
---
flickr
pemi58

Viesti Kirjoittaja pemi58 »

Minä en rajaisi kuvaa enkä poistaisi niitä jälkiä hangelta. Nehän täyttävät tuota kuva-alaa ja johdattavat katsetta laivan keulan kautta oikealle.
Ainoo mitä poistaisin tai muuttaisin on tuo oikealla oleva vihertävä valo. Ellei se ole Leningradin edustalta kaloja noutaneen ja niitä syöneen kipparin hehkuva haamu...
Nyt valo vaan vetää katsetta puoleensa kuin kuollut katti lounaslautasella.
Kryptos
Viesti:

Juu, siellä killu yksi sataman valotolppa ja valaisi ympäristöä puineen ja sumuineen. Sitä on jo säädetty alaspäin, mutta se ei heti tahtonut asettua sulavasti ympäristöönsä kun pelasin luminanssilla ja saturaatiolla. Kyllähän sen pois saisi jos haluaisi. Jätin tässä versiossa kajastamaan sen sinne nurkkaan, mutta samaa asiaa tuumin.
Sapere aude.
---
flickr
Munt

Viesti Kirjoittaja Munt »

Kryptos kirjoitti:Juu, siellä killu yksi sataman valotolppa ja valaisi ympäristöä puineen ja sumuineen. Sitä on jo säädetty alaspäin, mutta se ei heti tahtonut asettua sulavasti ympäristöönsä kun pelasin luminanssilla ja saturaatiolla. Kyllähän sen pois saisi jos haluaisi. Jätin tässä versiossa kajastamaan sen sinne nurkkaan, mutta samaa asiaa tuumin.
Jäljet on just hyvät. Sitä alkaa ajatella mistä ne on siihen tullut, kuten laivakin.
Noi vihreät ja punaiset valot olen käynyt aina ampumassa ennen kuvausta. Puhelinmastot on joskus kyllä haastavia osua kovassa tuulessa ja nopeasti tuovat uudet polttimot, mutta mitäpä sitä ei vaativa harrastaja kuvan eteen tekisi. Paljon menee kyllä rahaa panoksiin.

..
iikkoo

Viesti Kirjoittaja iikkoo »

pemi58 kirjoitti:Minä en rajaisi kuvaa enkä poistaisi niitä jälkiä hangelta. Nehän täyttävät tuota kuva-alaa ja johdattavat katsetta laivan keulan kautta oikealle.
Ainoo mitä poistaisin tai muuttaisin on tuo oikealla oleva vihertävä valo. Ellei se ole Leningradin edustalta kaloja noutaneen ja niitä syöneen kipparin hehkuva haamu...
Nyt valo vaan vetää katsetta puoleensa kuin kuollut katti lounaslautasella.
Kyllä on hieno, vangitseva kuva.

En jättäisi vihertävää valoa, sieltähän johtaa ajatus linjaa ja troolarin mastoja kohti valoa, sinnepäin jäljetkin ohjaa.
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

iikkoo kirjoitti:En jättäisi vihertävää valoa, sieltähän johtaa ajatus linjaa ja troolarin mastoja kohti valoa, sinnepäin jäljetkin ohjaa.
Komea kuva, mutta valo tässä on ongelmana. Vihreä siellä takana ja etulan lumen taittuminen hieman magentaan.

Hätäkonstina saattaisin itse kääntää kuvan mustavalkoiseksi. Tai en tiedä... Joka tapauksessa tässä on paljon hyvää, mutta myös harmillisia ongelmia.
Vastaa Viestiin