Talvisia maisemia Pohjois-Espoosta.
Sunset in December III
by ImaginaryTime, on Flickr
Sunset in December II
Sunset in December
Joulukuun auringonlasku x 3 (eiku 4)
-
- Viesti:
Joulukuun auringonlasku x 3 (eiku 4)
Viimeksi muokannut Kryptos, Joulu 27, 2014 18 : 18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
- Viesti:
ite tykkään tosta kolmosesta eniten, aurinko siinä komeimmillaa, tosin hiukka kauempaa ni ei ois katkennu puun latva poikki.
vähä offtopic, mite tossa vikassa tuo puun latva ku blurraa, ni johtuuks se et on iha laajimmalla polttovälillä kuvattu ja rupee vetämää tynnyriks? ku oon ihmetelly oman sigman (17-70mm) samanlaista efektiä et oikee ja vasen yläkulma blurraa tosi usein nimenomaa jos 17mm:llä kuvaa?
vähä offtopic, mite tossa vikassa tuo puun latva ku blurraa, ni johtuuks se et on iha laajimmalla polttovälillä kuvattu ja rupee vetämää tynnyriks? ku oon ihmetelly oman sigman (17-70mm) samanlaista efektiä et oikee ja vasen yläkulma blurraa tosi usein nimenomaa jos 17mm:llä kuvaa?
tsekkaa--->Kuvat.fi
-
- Viesti:
Joo, olin siinä trampannut edestakaisin paikkaa ihmettelemässä ja tuossa kulmassa valo oli paras, enkä ollut soheltanut etualan lunta vielä täyteen jalanjälkiä. Nytkin jouduin kroppaamaan alhaalta. Vasemmalla oli taas toinen koivu joka kauempaa olisi tullut häiritsevästi kuvaan. Huomasin latvan katkeavan jo paikalla, mutta ei enää ollut aikaa soheltaa muuta. Olisi pitänyt käytä tutkimassa kuvakulmat ennen, eikä vasta sitten kun oli jo jumalaton kiire. Kokemuksen ja osaamisen puutetta.0201346 kirjoitti:ite tykkään tosta kolmosesta eniten, aurinko siinä komeimmillaa, tosin hiukka kauempaa ni ei ois katkennu puun latva poikki.
Vasemman ylänurkan blurri on osaamattomuuttani Photoshopissa, kun nyt jo piti stampata pois siellä sojottava vasemmalla puolella olleen toisen koivun riippuva oksapöheikkö. Oikean koivikon blurri voi olla osittain tuulta, joka oli puuskissa aika kova. Osittain se on varmaan jälkikäsittelyn ongelma. Aika vähäinenkin clarity tuntui nyt toista kuvaa säätäessä sotkevan latvuston yksityiskohtia. Ja piirtäähän tuo Sammy reunat pehmeästi muutenkin. Kaikkea näitä kolmea, luulisin.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr