Odottavan aika on pitkä

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Maffer
Viesti:

Odottavan aika on pitkä

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Missä se talvi viipyy?

Kuva

Kivillä ei ole koskaan kiire.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Kryptos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptos »

Kauniit sävyt. Mies varjojen maailmasta tuplana on kiinnostava yksityiskohta. Mietin ensin oliko kauempi siluetti tehty shoppaamalla, siirtämällä perspektiivissä ensimmäistä kuvaa syvemmälle, kun poseeraukset ovat niin samanlaiset, mutta näinhän ei ollut. Sattui vain hyvin kohdalleen.
Sapere aude.
---
flickr
moonshine

Viesti Kirjoittaja moonshine »

Tää on varsin hyvä. Ihmishahmo ja kuvasuhde tuovat lisämielenkiintoa puhkikuluttuun aiheeseen.

Itse olisin ehkä pitäynyt yhdessä hahmossa ja kääntänyt sen merelle päin, mikä olisi tietenkin muuttanut myös vaikutelmaa.
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Mä otin parin minuutin valotuksen ja menin seisoskelemaan tonne mereen ensin yhteen paikkaan. Minuutin kohdalla lähdin aaltoa karkuun ettei ihan kenkään hörppää. Menin seisoskelemaan kauemmas ja siitä tuli toinen silhuetti. Kummassakin kohtaan kattelin kännykästä aikaa ja naama on kyllä merelle päin mutta hankala nähdä sitä tosta. Kuitenkin siitä otoksen nimi :)
Turmio

Viesti Kirjoittaja Turmio »

Maffer kirjoitti:Mä otin parin minuutin valotuksen ja menin seisoskelemaan tonne mereen ensin yhteen paikkaan. Minuutin kohdalla lähdin aaltoa karkuun ettei ihan kenkään hörppää. Menin seisoskelemaan kauemmas ja siitä tuli toinen silhuetti. Kummassakin kohtaan kattelin kännykästä aikaa ja naama on kyllä merelle päin mutta hankala nähdä sitä tosta. Kuitenkin siitä otoksen nimi :)
Hieno kuva ja hieno lukea näistä kuvan taustoista.
Vastaa Viestiin