Itsenäisyysyön revontulet, lisätty pari
-
- Viesti:
Itsenäisyysyön revontulet, lisätty pari
Viimeksi muokannut Matti_JH, Joulu 10, 2014 13 : 34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Todella upeita kuvia..
Oli aika liki ettei törmäilty samalle kuvauspaikalle,olin ihan kahden vaiheilla tulenko Isonevalle vai jäänkö Noormarkkuun.Testikuvat ei reposten osalta mitään erityistä lupaillu,niin en jaksanut lähteä tuonne rämpimään,toisaalta aivan tähän näytökseen en olis ihan kerinnytkään !!
Oli aika liki ettei törmäilty samalle kuvauspaikalle,olin ihan kahden vaiheilla tulenko Isonevalle vai jäänkö Noormarkkuun.Testikuvat ei reposten osalta mitään erityistä lupaillu,niin en jaksanut lähteä tuonne rämpimään,toisaalta aivan tähän näytökseen en olis ihan kerinnytkään !!
-
- Viesti:
Sepä olisi ollut hauska sattumus :)
Olin kalattomalla lammella ja siinä kahden maissa vaihdoin puolta sinne parkkipaikan puolelle. Hieno paikka koko Isonevan alue, harmi, ettei sinne pääse kovinkaan usein. Olen muuten ollut tekemässä pitkospuita sinne rautatien puolelle joskus vuosituhannen vaihteessa.
Mafferille; jep, oli myös alkuperäinen idea mennä lammen jäätä ja heijastuksia kuvaamaan, mutta unohdin, että suolammen rannat ovat melkoisen pehmoiset. Kolmea, neljää metriä lähemmäs lampea en siksi päässyt.
Olipa vain yö. Harvoin joulukuussa saa tuoksutella suopursua :)
Olin kalattomalla lammella ja siinä kahden maissa vaihdoin puolta sinne parkkipaikan puolelle. Hieno paikka koko Isonevan alue, harmi, ettei sinne pääse kovinkaan usein. Olen muuten ollut tekemässä pitkospuita sinne rautatien puolelle joskus vuosituhannen vaihteessa.
Mafferille; jep, oli myös alkuperäinen idea mennä lammen jäätä ja heijastuksia kuvaamaan, mutta unohdin, että suolammen rannat ovat melkoisen pehmoiset. Kolmea, neljää metriä lähemmäs lampea en siksi päässyt.
Olipa vain yö. Harvoin joulukuussa saa tuoksutella suopursua :)
-
- Viesti:
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Kiitos kovasti.
Tässä olisi yksi isompi. Alkuperäisen vaakareso n. 10000 pistettä.moonshine kirjoitti:Jep, ja puiden varjot ovat oikein kivat etualalla.
Sen verran napinaa, että näistä soisi pääsevän klikkaamalla täyden ruudun kuvaan. Jäävät näin kovin kovin pieniksi (ainakin omalla näytöllä) eikä esitystapa tuo kuville oikeutta.