Kuu laskee

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Matti_JH
Viesti:

Kuu laskee

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

Ei super, viikon takainen..

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

Hou hou!!! Kaikkien noin sadanseitsemänkymmenenkolmen tänään näkemäni kuukukuvan jälkeen tässä on meininkiä!!!!
Matti_JH
Viesti:

Kiitos.
Täytyy sanoa, että vielä on (digi)kameroissa parannettavaa. Ja nyt tarkoitan dynamiikkaa. Kuva on suht sellainen kuin miltä maisema näytti etsimistä katsottuna. Kuitenkin itse kuu on noin 1/50sek, maisema + pilvet noin 10-15sek.
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

Helppo oli arvata, ettei kyseessä ole aiheohjelmalla napsaistu luomukuva. Toisaalta en ole luomuilusta kiinnostunutkaan niin kauan kun kokonaisuus on toteutettu tavalla jossa photoshoppailu ei nouse päärooliin.

Pilvien liike-epäterävyys on tässä paljolti se juttu mikä minua kiehtoo.
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Tää on kyllä todella hyvä! Mystiikkaa piisaa.
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Mulla tulee joku levynkansi mieleen tuosta. Rush / Vapor Trails?

Mutta siis joo, loistava kuva. Itsekin olen pitkälti noita luomu-miehiä, mutta tässä shoppaus ei nouse keskiöön, vaan esittää tilanteen niin kuin se on ollut / nähty. Se että jos laitteet eivät mahdollista tilanteen tallentamista, ei voi estää luovan prosessin etenemistä. (vai olikos tuo jo liian ylevää?)
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Matti_JH
Viesti:

Näinhän se menee :)
Fincer

Viesti Kirjoittaja Fincer »

Hieno kuva ja kiva fiilis. Ikään kuin kuu olisi tulessa, in flames. Puut muodostavat kivan siluetin kuun alapuolelle. Pilvet antavat kivan dynamiikan. Kuu on juuri oikeassa paikassa kuva-alalla.

Mutta ei kehuja ilman risuja:

Ainoat miinukset tulevat siitä, että oikealla alakulmassa on puolikaaren muotoinen täysin musta alue, kun taas muu etualan puusto on mustan ja tummanpunaisen pikselidatan muodostamaa mössöä. Puusto siis ei ole täysin mustaa, pikemminkin tummanpunaista. Oman läppärin näytöllä huomasin tämän.
Matti_JH
Viesti:

Kiitos, huomasin saman. Paneudutaan siihen huomenna..
:)
Vastaa Viestiin