Kameli
-
- Viesti:
Kameli
Muutaman sadan metrin päähän tuli sirkus ja sitä piti mennä katsomaan.
Tämä on kameli..
Se tuli sisään.
Lapset tykkäs
Sit se vietiin pois.
..
Sit se tuotiin takas tauolla, että sai lapset istu ja poseeraa.
"taiteelinen" näkemys...
Kamelin "ohjaaja" halus kans poseerata, mikä on ihan ok.
Jep jep.
Tämä on kameli..
Se tuli sisään.
Lapset tykkäs
Sit se vietiin pois.
..
Sit se tuotiin takas tauolla, että sai lapset istu ja poseeraa.
"taiteelinen" näkemys...
Kamelin "ohjaaja" halus kans poseerata, mikä on ihan ok.
Jep jep.
http://jarisiren.1g.fi/kuvat/
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Oma ilmeeni oli suunnilleen sama kuin noilla muksuilla sillon kun itse näin lomareissulla kamelin :)
Tää yksityisyyden suojahomma on menny ihan ihmeelliseksi jeesusteluksi nykyisin.eetu1978 kirjoitti:Tuli hyvä mieli..? Okei.. Saatan olla väärässä, mutta tuskin on näiden kaikkien ihmisten suostumuksia kuvien julkaisuun netissä..Hel_NiS kirjoitti:Hyvä mieli tuli.
-
Yleisön joukossa
näyttää olevan yksi nuorehko mies joka tuijottaa kameraan päin sen näköisenä ettei pidä kuvaamisesta, tämähän on ainakin järjestelmäkameralla ongelma kun se ei ole huomaamaton niin aina
se jotakuta häiritsee ja se näkyy kuvassa tai sitten joku alkaa esiintymään kameralle jolloin kuvan luonnollisuus kärsii.
se jotakuta häiritsee ja se näkyy kuvassa tai sitten joku alkaa esiintymään kameralle jolloin kuvan luonnollisuus kärsii.
-
Edittiä.Ville^K kirjoitti:Oma ilmeeni oli suunnilleen sama kuin noilla muksuilla sillon kun itse näin lomareissulla kamelin :)
Tää yksityisyyden suojahomma on menny ihan ihmeelliseksi jeesusteluksi nykyisin.eetu1978 kirjoitti:Tuli hyvä mieli..? Okei.. Saatan olla väärässä, mutta tuskin on näiden kaikkien ihmisten suostumuksia kuvien julkaisuun netissä..Hel_NiS kirjoitti:Hyvä mieli tuli.
Pitäähän sitä jonkun jeesustella :D
Kyllähän näistä ja vastaavista kuvista joku saattaa pahoittaa mielensä, siis sellainen joka esiintyy kuvissa.
Itse olen ainakin arka julkaisemaan netissä vastaavia kuvia.
.............
Nyt kun sattui silmään tähän sopiva kortti, niin laitetaanpa tännekin.
Ja päätän jeesusteluni tähän :D
http://journalistiliitto-fi-bin.directo ... kortti.pdf