Spämmätään nyt sitten kunnolla kun aloitettiinkin. Tässäpi olisi setti, jonka kuvasin hiljattain eräälle autoharrastajalle, eka kerta kun olen koskaan tosissaan autoja kuvaillut joten jonkinlaisia kehittämisideoita voi heitellä jos keksii!
Volvomies
-
-
Viimeinen kuva on linjakkain, mutta vähän hassusti rajattu, kun menosuuntaan tila loppuu ja ahteripuolella on löysää.
Sommittelulta tykkään eniten tosta puupöllikuvasta, hauska ja tehokas tausta.
Auto on hieno ku mikä - mutta taustat tekevät kuvista vähän sekavia. Syväterävyys saisi mun makuun olla näissä rutosti lyhkäsempi.
Sommittelulta tykkään eniten tosta puupöllikuvasta, hauska ja tehokas tausta.
Auto on hieno ku mikä - mutta taustat tekevät kuvista vähän sekavia. Syväterävyys saisi mun makuun olla näissä rutosti lyhkäsempi.
-
- Viesti:
Viimeinen todellakin toimii, upea kuva eikä perussääntöjä rikkova sommittelu haittaa ainakaan muka ollenkaan. Nelosessa auto näyttää jotenkin litteältä pahvimallilta, en tiedä tarkalleen miksi. Viitonen olisi varmasti upea riittävän isona vedoksena.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
-
- Viesti:
Kolmas ja viimeinen kuva omat suosikit.
Juuri näin. Nelonen toimisi paljon paremmin jos tausta olisi epäterävempi, nyt on hieman "littana" kuva.alsalus kirjoitti:Auto on hieno ku mikä - mutta taustat tekevät kuvista vähän sekavia. Syväterävyys saisi mun makuun olla näissä rutosti lyhkäsempi.
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
-