Jossain oli neuvo, vaan en löydä sitä enää. Nimittäin kun siirrän hiirellä kuvan LR:n ikonin päälle, kestää minuuttikaupalla saada kuva auki. Mikä mättää?
LR 4.4 ja koneessa 8G muistia (mac)
Lightroomin hitaus
-
- Viesti:
-
Höpöhöpö, itse kun raahaan raw-kuvan LR-ikonin päälle dockissa, menee max. 4 sekuntia ja ohjelma on auki.Mikael K. kirjoitti:Veikkaisin ettei Lightroomia ole tehty käytettäväksi tuolla tavalla. Ohjelma jumittuu tai maccikielellä se ei enää vastaa. Ohjelma pitää avata ja sen kautta ladata kuvat. Silloin se toimii insinörttien logiikan mukaan oikein.
Ei kuvaustoimintaa tällä hetkellä
-
-
- Viesti:
Jaa, piti kokeilla. Minulla Lightroom 5 jumittuu täysin. Tosin koneeni nykymittapuun mukaan ei ole kovin ruudikas. Kyseessä on mid. 2009 MBP 13" 2,26 GHz kone uusimmalla Mavericsilla.janman kirjoitti:Höpöhöpö, itse kun raahaan raw-kuvan LR-ikonin päälle dockissa, menee max. 4 sekuntia ja ohjelma on auki.Mikael K. kirjoitti:Veikkaisin ettei Lightroomia ole tehty käytettäväksi tuolla tavalla. Ohjelma jumittuu tai maccikielellä se ei enää vastaa. Ohjelma pitää avata ja sen kautta ladata kuvat. Silloin se toimii insinörttien logiikan mukaan oikein.
-
Samaisesta toosasta siirryin nykyiseen koneeseen, nimenomaan raw-kuvien avaamisen odottelu poltti päreet lopulta..Mikael K. kirjoitti:
Jaa, piti kokeilla. Minulla Lightroom 5 jumittuu täysin. Tosin koneeni nykymittapuun mukaan ei ole kovin ruudikas. Kyseessä on mid. 2009 MBP 13" 2,26 GHz kone uusimmalla Mavericsilla.
"Karvalakkimalli" 15" retinasta tosiaan aukaiseen noin neljässä sekunnissa.
Ei kuvaustoimintaa tällä hetkellä